Ardeți grăsimi nesaturate


Ardeți arzătorul de grăsimi da, puteți

Toate sunt fabricate din semințe oleaginoase. Acestea includ caju, nuci, alune, floarea-soarelui, soia, struguri, porumb, grâu, canola, muștar, capac de lapte de șofran, avocado, in, semințe de mac, cacao, fructe de bumbac, unele, măsline, tung, palmier de nucă de cocos, palmier ulei - ulei de palmier, ulei de ricin - ulei de ricin sau ulei de ricin, roșii, semințe de susan, caise, vișine, prune, migdale, piersic, argania, maduka, pinia, cedru sibian, pepene verde, pepene galben, ghimbir și alte culturi.

Când sunt incluse în alimentația dvs. Acest produs este inițial derivat din plante. Majoritatea grăsimilor pe care le consumăm sunt un amestec de trigliceride, adică conțin glicerină - glicerol alcool triatomic și trei reziduuri de acizi grași care sunt atașate de acesta. Reziduurile ardeți grăsimi nesaturate acizi grași pot fi diferite, dar pot fi aceleași.

Diferite combinații de acizi grași determină varietatea trigliceridelor din grăsimile dietetice, precum și proprietățile acestora. Acizii grași sunt: 1. Legăturile de carbon din moleculele lor sunt saturate, toate legăturile din moleculă sunt unice.

Acizii grași saturați sunt bogați în grăsimi animale.

Ardeți grăsimile saturate

Întrucât legăturile simple sunt mai puternice decât legăturile duble și sunt mai dificil de rupt, este nevoie de mai multă energie pentru a se rupe cu cât este mai lung lanțul, cu atât este mai dificil să îl rupi.

Grasimile saturate sunt solide la temperatura camerei si sunt absorbite mai lent in organism decat grasimile nesaturate. De aceea, grăsimile saturate sunt considerate mai nocive pentru organism. Ei necesită o cantitate foarte mică. Deoarece sunt dificil de împărțit și de utilizat ca energie. Ceea ce nu s-a transformat în energie se îndreaptă către depozitele de grăsimi ale corpului și este depozitat acolo.

Evolutiv, corpul nostru nu este adaptat la o cantitate atât de mare de grăsimi mai ales saturatecât de mult consumă în medie o persoană. Era justificată. Vânătoare, frig, activitate fizică ridicată.

grasimi polinesaturate Arde grasimi nesaturate

Acum grăsimile saturate se găsesc în aproape toate produsele alimentare industriale, produsele de cofetărie în formă ascunsă. Dar energia enormă pe care o dau ar veni la îndemână atunci când vânează un mamut, dar nu stă la birou în fața unui laptop. Dintre acestea, palmiticul și stearicul sunt cele mai frecvente. Principalele beneficii ale grăsimilor saturate: sporirea imunității, îmbunătățirea absorbției alimentelor, reglarea funcției intestinale.

Palmitic - parte din grăsimea subcutanată adipociteparte din laptele matern.

Arde grasimi nesaturate

Stearina - este sintetizată din palmitic, este o componentă a stratului superficial al pielii, adesea folosită în produsele cosmetice. Uleiul grăsimea din lapte - stimulează reînnoirea celulelor intestinale, ardeți grăsimi nesaturate fluxul sanguin al pereților intestinali, reglează diverse procese din intestin, afectează apetitul, îmbunătățește creșterea vilozelor intestinale.

Mănâncă în unt de vacă, lapte. Lauric - proprietăți antimicrobiene stafilococi, ciuperci asemănătoare drojdiei - candida, streptococisuprimarea microflorei patogene.

Ardeți grăsimile saturate. Grasimi: Saturate vs Nesaturate, Sanatoase vs Nesanatoase

Pierde greutatea mânca orice vrei - face parte din grăsimea subcutanată adipociteare proprietăți antimicrobiene. Pentru energie, este mai ușor pentru corpul nostru să folosească FA nesaturate care au una sau mai multe legături duble. În molecula acidului gras nesaturat există legături duble, ele se numesc legături nesaturate. În consecință, dacă există o legătură nesaturată într-o moleculă de acizi grași, acidul însuși se numește monosaturat, dacă două sau mai multe polinesaturate.

ardeți grăsimi nesaturate

Acizii grași monoinsaturați sunt prescurtați ca MUFA, acizi grași polinesaturați. Acizi grași monoinsaturați: palmitoleic, oleic cel mai frecventgadoleic, cetoleic, erucic, nervonic, elaidic. Grasimi monoinsaturate - Partea principala a grasimilor din masline si avocado.

Acizii grași nesaturați alcătuiesc cea mai mare parte a uleiurilor vegetale. Și din moment ce legăturile duble se rup mai ușor, uleiurile vegetale au și o consistență lichidă la temperatura camerei și sunt absorbite mai rapid de corpul nostru.

ardeți grăsimi nesaturate

Acizi grași polinesaturați: linoleic cel mai frecventlinolenic, arahidonic, eicosopentaenoic, adrenic, docosopentaenoic, docosogescaenic. Linoleic omega-6 - creșterea și dezvoltarea organelor, reglarea echilibrului hormonal, reglarea colesterolului, reglarea excesului de greutate. Conținut în uleiuri vegetale. Linolenic omega-3 - materialul de construcție al celulelor, reglarea proceselor biochimice, fac parte din membranele celulelor creierului, ardeți grăsimi nesaturate de sânge, inimii, retinei.

Acidul arahidonic - ca parte a fosfolipidelor, este baza membranei celulare, ia parte la transmiterea semnalului celular neurotransmițător. Conținut în grăsime de porc.

Eicosopentaenoic omega-3 - ardeți grăsimi nesaturate la focalizarea atenției copiilor hiperactivi, ajută să facă față depresiei, reduce agresivitatea. Efect benefic asupra persoanelor cu probleme cardiologice. Surse: somon, ulei de pește. Pe lângă trigliceride, grăsimile pe care le consumăm conțin și o cantitate mică de fosfolipide - lipide, care conțin atomi de fosfor și azot în moleculele lor.

Fosfolipide - surse de PUFA. Fosfolipidele joacă de asemenea un rol important în corpul nostru - sunt materialul de construcție pentru pereții membranelor celulare: celulele țesutului și celulele creierului. Fiecare celulă este formată din două straturi de fosfolipide care formează un perete celular puternic. Molecula fosfolipidică este formată din două părți hidrofobe frică de apă și hidrofile iubește apa.

Partea hidrofilă din compoziția celulei primește apă din mediu, absorbind substanțe dizolvate, adică este implicată direct în metabolismul celular.

Grăsimi nesaturate

De aceea, nu puteți exclude grăsimile din dieta dvs.! Cum se face uneori, căutând pierderea rapidă în greutate. Printre diferiți fosfolipide, lecitina, care are proprietăți biologice importante, este de cea mai mare pierde greutatea mânca orice vrei. Previne obezitatea ficatului, protejează împotriva dezvoltării aterosclerozei, stimulează procesele de formare a sângelui, creștere și dezvoltare a organismului.

Lecitina se găsește cu precădere în produsele de origine animală: ficat, icre de pește, gălbenuș de ou, unt. Din nou, faptul că grăsimile saturate nu pot fi eliminate deloc din dietă. Bogat în lecitină: ouă, ficat, caviar, carne de iepure, hering gras, uleiuri vegetale neterminate.

Surse vegetale: leguminoase, soia, linte, alune, nuci, nuci, semințe de floarea soarelui. Fosfolipidele nu se găsesc în uleiurile rafinate rafinate.

Grasimi - Bazele Nutritiei

Principala utilizare a fosfolipidelor este industria de cofetărie și panificație, producția de margarină. Substanțele minore sunt acele substanțe care se găsesc în cantități foarte mici în grăsimi, dar au un rol important în funcționarea sănătoasă a organismului: vitamine solubile în grăsimi, carotenoizi, steroli, squalene. Vitaminele solubile în grăsimi sunt vitaminele A, D, E, K, un mediu gras este necesar pentru absorbția lor.

Vitamina E sau tocoferolul se găsește în principal în uleiurile vegetale și este un puternic antioxidant. Legumele roșii, galbene, portocalii, precum și uleiurile preparate din ele conțin carotenoide precursorii vitaminei A în corpul uman Aacestea includ α- β- cel mai activ carotenoidγ-carotenoide, precum și licopen conținute în roșii, suc de roșii, pepene verde, grapefruitluteină, xanthopil - pigmenți din clasa carotenoidelor.

Cel mai cunoscut sterol animal este colesterolul. Sunt bogate în produse animale: gălbenușul de ou, untul, grăsimile animale.

Grasimi mononesaturate

În uleiurile vegetale nu există colesterol! Squalenul - un compus care este prezent în uleiul de măsline și uleiul de pește, este un produs al reacției intermediare a biosintezei sterolului.

Să analizăm diferite tipuri de produse și să comparăm conținutul de grăsime din ele, în funcție de metoda de preparare: 1. Cerealele pâine, cereale, făină, paste conțin puțină grăsime.

Dar pâinea în ardeți grăsimi nesaturate cu unt și o felie de brânză va conține mult mai multe grăsimi, iar acestea vor fi predominant saturate, precum și paste cu brânză, terci de hrișcă cu lapte și unt; clătite gătite în ulei ardeți grăsimi nesaturate tigaie cu smântână.

Ardeți grăsimile saturate - Arde grasimea si raman sanatos - wikihow

Prin urmare, produsul în sine este important și cum a fost preparat și cu ce este folosit! Ouăle conțin grăsimi saturate și colesterol sănătos în gălbenușdar omleta de pe lapte va conține și mai mult, și presărată cu brânză - și ardeți grăsimi nesaturate mult.

Cu toate acestea, colesterolul din gălbenușurile unui ou nu trebuie să se teamă! În cantitate limitată, organismul are nevoie de el.

ardeți grăsimi nesaturate