Arderea cercetărilor de grăsime. Actualizare pentru arderea grăsimilor - Cercetarea / știința exercițiilor


Conceptul de pierdere de grăsime poate deveni o obsesie pentru mulți oameni, indiferent dacă sunt pasionați de exerciții, sportivi de elită sau vizitatori ocazionali de sală.

Această coloană va răspunde la 10 întrebări contemporane privind suplimentele de ardere a grăsimilor și de cum să pierzi grăsimea pubertății a grăsimilor. A se vedea figura 1 pentru o ilustrare a principalelor afirmații despre diverse suplimente pentru arzătoare de grăsimi. Voi preveni creșterea în greutate consumând preponderent o dietă de carbohidrați și proteine?

Probabil ca nu.

Grăsimea conține 9 calorii pe gram; glucide, 4 calorii pe gram; proteine, 4 calorii pe gram; și alcool, 7 calorii pe gram.

În cele din urmă, consumul excesiv de calorii însoțit de cheltuieli calorice reduse prin activitate fizică redusă are ca rezultat un dezechilibru caloric care produce un câștig caloric net în greutate - adesea ca o grăsime corporală crescută.

Dacă grăsimea este redusă în mod semnificativ în dietă, există încă alte căi de substrat prin care pot intra în organism calorii suplimentare. Bray și colab.

Brâu de ardere a grăsimii din burtă, acum dupa ce...

Interesant este că creșterile de grăsime corporală au fost similare în toate cele trei grupuri de dietă proteică. Autorii au ajuns la concluzia că consumul crescut de calorii a fost singurul responsabil pentru creșterea similară a conținutului de grăsimi în cele trei grupuri.

Astfel, se poate deduce că un aport arderea cercetărilor de grăsime de energie peste necesitățile corporale din surse de carbohidrați va avea ca rezultat și o creștere a grăsimilor corporale.

Suplimentarea cu L-carnitină crește masa musculară, îmbunătățește metabolismul grăsimilor și sporește pierderea de grăsime, așa cum susține publicitatea?

arderea cercetărilor de grăsime

Nu știm sigur. L-carnitina există în cantități mari în carne și a fost un supliment de interes de două decenii. Funcția principală a L-carnitinei este de a transporta acizii grași cu lanț lung pe membrana internă arderea cercetărilor de grăsime mitocondriului unei celule musculare organela de sinteză ATPunde acizii grași sunt defalcați în continuare.

arderea cercetărilor de grăsime

Unii consideră că suplimentarea periodică de L-carnitină va ajuta la pierderea în greutate prin creșterea concentrației celulelor de carnitină, crescând astfel transportul de acizi grași pentru un metabolism crescut al grăsimilor.

Consumul de calorii lichide este un plan viabil de pierdere în greutate?

Deși poate părea logic să crezi că caloriile lichide nu vor adăuga grăsime corporală, acest lucru nu ar putea fi mai departe de adevăr. Ceea ce trebuie recunoscut este echilibrul energetic calorii în raport cu caloriile afară pe parcursul unei zile sau săptămâni.

arderea cercetărilor de grăsime

Multe băuturi sunt îndulcite cu zahăr și au foarte puțin beneficii nutritive. Cercetările indică faptul că consumul ridicat de băuturi cu zaharuri adăugate - în special băuturile îndulcite cu sirop de porumb cu fructoză ridicată - poate contribui la actuala epidemie de obezitate Bray, Nielsen și Popkin Consumul de cafeină va îmbunătăți cheltuielile cu energia în repaus și în timpul exercițiului?

Da, dar nu de mult. S-a demonstrat că cofeina crește activitatea sistemului nervos simpatic, eliberând astfel acizii grași din depozitele de depozitare ale țesuturilor adipose și intramusculare.

Deși efectele cofeinei par să sporească acut metabolismul în repaus și în timpul exercițiilor de intensitate joasă mai puțin în timpul exercițiilor de intensitate moderată până la intensitate mareJeukendrup și Randell concluzionează că efectele sunt mici.

Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces

Ar trebui redus consumul de grăsime în dietă? Unele grăsimi, inclusiv acizii grași saturați și trans, ar trebui să fie consumate minim. Cu toate acestea, cercetările sugerează o legătură între acizii grași omega-3 din dietă și o incidență redusă a bolilor cardiovasculare. Există, de asemenea, dovezi ale unei legături între acizii grași omega-3 și managementul hipertensiunii în funcție de gradul de hipertensiune al individului. Și omega-3 pot ajuta la scăderea trigliceridelor și la reducerea riscului de mortalitate prin aritmii cardiace Kris-Etherton, Harris și Appel Suplimentarea cu fucoxantină duce la pierderea în greutate?

Actualizare pentru arderea grăsimilor

Fucoxantina este un carotenoid care se găsește în alge brune comestibile. Unele companii de pierdere în greutate îl promovează ca supliment de scădere în greutate.

De asemenea, alge marine au de mai multe ori mai mult iod decât cele necesare majorității adulților zilnic.

Acasă Adevărul despre ceea ce se întâmplă cu grăsimea în urma pierderii kilogramelor în exces Reuşim să slăbim câteva kilograme în plus, însă unde dispare grăsimea pierdută? Iată ce s-a descoperit în urma ultimelor studii efectuate în acest domeniu: Se vorbeşte foarte mult, în prezent, despre pierderea în greutate şi despre arderea grăsimilor, însă adevărul este că majoritatea populaţiei are o percepţie greşită în ceea ce priveşte pierderea kilogramelor în plus. Pe marginea acestui subiect, circulă din ce în ce mai multe speculaţii şi mituri.

Prin urmare, un posibil efect secundar ar putea fi modificările funcției tiroidiene din cauza unui surplus de iod.

Acidul linoleic conjugat va stimula pierderea de grăsime? Acidul linoleic conjugat CLA este promovat ca agent anti-obezitate. Afirmațiile sugerează că crește cheltuielile cu energia, oxidarea grăsimilor și lipoliza dezasamblarea grăsimilor și amortizează apetitul.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Care sunt cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate? În primul rând, trebuie să determinați ce exerciții le place clienților să facă constant.

Postul Intermitent și Tiroida

O combinație de exerciții de rezistență și antrenament cardiovascular este esențială pentru reușita la pierderea în greutate. Antrenamentul de rezistență ajută la păstrarea masei musculare în timpul alimentației cu restricții calorii. De asemenea, cheltuielile cu energia cresc modest după fiecare sesiune de antrenament timp de câteva ore.

Pentru a crește cheltuielile cu energia din exerciții fizice, fără a provoca leziuni excesive, arderea cercetărilor de grăsime recomandă o combinație de exerciții cardiovasculare cu greutate și fără greutate de exemplu, jogging, ciclism, antrenament eliptic, canotaj, treapta scărilor etc.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Cea mai bună abordare este combinarea antrenamentelor cardiovasculare pentru a include cursuri de antrenament continuu de lungă intensitate; sesiuni scurte, rapide de antrenament cu exerciții continue; și antrenament cu intervale de mare intensitate. Va favoriza taurina pierderea în greutate?

arderea cercetărilor de grăsime

Promovată popular pentru pierderea în greutate, taurina este un aminoacid care este necesar pentru funcționarea normală a mușchilor scheletici. Sunt necesare investigații suplimentare pentru a determina pe deplin eficacitatea taurinei pentru programele de gestionare a greutății. Forskolina este un supliment de scădere în greutate pentru viitor?

Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat.

Forskolina este produsă din rădăcinile unei familii de plante coleus cultivate în India, Thailanda și în anumite părți din Asia de Sud-Est. Este ipotezată că forskolina poate crește activarea lipazei sensibile la hormoni, o mo bounce pierdere în greutate care crește descompunerea grăsimilor și îmbunătățește astfel oxidarea grăsimilor.

Deși există un singur studiu publicat pe Forskolina, rezultatele pozitive sugerează că mai multe studii sunt justificate pentru a determina dozele optime pentru utilizarea acestui supliment pentru metabolismul grăsimilor. Poate o persoană să fie potrivită și grasă?

Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? Brâu de ardere a grăsimii din burtă, acum dupa ce Slabit burta femei. Dieta yoohoo adevăr despre arzătoarele de grăsimi bune pentru sănătate.

Deși este adevărat că persoanele care au tendința de a transporta o proporție mai mare de masă de grăsime au un risc crescut de boli cardiovasculare, prediabetul, diabetul de tip 2 și tensiunea arterială ridicată, indicele de grăsime sau masa corporală IMC nu trebuie privite independent.

Deși nu este bine cunoscut, persoanele obeze, dar active sau potrivite, pot avea de fapt un risc de mortalitate mai mic decât cei care sunt clasificați ca greutate normală, dar care sunt sedentari sau improprii LaMonte și Blair De regulă generală, persoanele obeze și inactive fizic sau improprii au prezentat cel mai mare risc de mortalitate.

Atunci când persoanele cu IMC similare sunt comparate, cei cu o capacitate cardiorespiratorie mai mare tind să aibă un risc de mortalitate mai mic, în special în comparație cu indivizii care nu sunt activi fizic. Prin urmare, chiar și îmbunătățirea stării de fitness cardiorespiratorii poate reduce riscul mortalității - independent de o reducere a IMC. Figura 1.