Arderea grăsimilor în loc de glucoză


Dar arderea grăsimilor vs. Când încercați să epuizați glicogenul depozitat în ficat, reduceți-vă aportul de carbohidrați și mâncați alimente sănătoase, grase, precum somonul. Cel mai simplu mod de a-ți schimba corpul de la arderea glicogenului la arderea grăsimilor este prin restricționarea aportului de carbohidrați dietetici.

Bacsis Arsul de grăsimi vs. Pentru a vă transforma corpul într-o mașină de ardere a grăsimilor, trebuie să epuizați glicogenul depozitat în ficat și depozitele de glicogen din mușchi urmând o dietă cu conținut redus de carbohidrați. Utilizarea Glicogenului pentru energie Când vă deplasați, în special în timpul exercițiului fizic, corpul dvs.

Cele două surse majore de energie sunt carbohidrați și grăsimi, dar dacă vi se va alege, corpul dvs. Când mănânci carbohidrați, corpul tău le descompune într-un simplu zahăr numit glucoză. Prezența glucozei în sânge semnalează pancreasul pentru a elibera hormonul insulină, ceea ce face unul dintre cele două lucruri cu glucoza.

În primul rând, insulina transportă glucoza către celulele corpului tău, unde va folosi tot ce are nevoie pentru energie imediată.

rezultatele injecțiilor de ardere a grăsimilor

După ce corpul tău folosește toată energia de care are nevoie în acel moment, restul este transformat într-un compus numit glicogen. În termeni simpli, glicogenul este o grămadă de molecule de glucoză lipite între ele și salvate pentru mai târziu. Insulina transportă apoi glicogen la ficat și mușchi, unde este păstrată mai târziu.

Când nu primești energie direct din alimente, corpul tău apelează la glicogen. Printr-un proces numit glicogenoliză, un alt compus numit glucagon călătorește la ficat, unde transformă glicogenul înapoi în glucoză și îl eliberează în fluxul sanguin. Acest lucru oferă combustibil pentru celulele tale până la următoarea dată când mănânci.

Ciclul de ardere a glicogenului Care este legătura dintre glicogen și arderea grăsimilor? Iată detaliile: depozitele de glicogen din ficat și mușchi pot ține doar atât de mult. Cantitatea totală de glicogen pe care o puteți păstra în întregul corp este de aproximativ de grame.

Comentarii

Odată ce aceste depozite se extind maxim, orice exces de glicogen este transformat într-un tip de grăsime numit trigliceride. Trigliceridele pot intra direct în fluxul sanguin pentru energie, sau sunt depozitate în grăsimea corpului. Citește și 7 Ghiduri și exerciții pentru tonifierea unui stomac neplăcut Dacă mănânci continuu carbohidrați sub orice formă, organismul tău le va da prioritate, iar ciclul va continua.

Asta înseamnă că vei fi mereu arderea glucozei și a glicogenului pentru energie și cla mp fat burner exces va fi întotdeauna depozitat sub formă de grăsime corporală.

Atunci când luați mai mulți carbohidrați decât organismul poate stoca eficient sub formă de glicogen mai multe calorii în afaranu are de ales decât să transforme unii și să-l depozitați în celulele grase.

Dacă consumați în mod constant sau dacă mâncați mult zahăr și carbohidrați, acest lucru poate provoca de fapt creșterea în greutate în timp.

Glicogen pentru creșterea în greutate și arderea grăsimilor - Diagnostice

Folosirea grăsimii pentru energie Pentru a trece de la glicogen la arderea grăsimilor, trebuie să împiedicați corpul să aibă acces la glucoză și glicogen. Cum faci asta? De restricționarea carbohidraților și consumul de grăsimi in schimb. Atunci când restricționați carbohidrații, corpul trebuie să se îndrepte în altă parte pentru energie, așa că trece la următorul lucru: grăsimea.

fâie de grăsime 2021

După ce depozitele de glicogen s-au epuizat, corpul tău va începe să descompună acizii grași în substanțe bogate în energie numite cetone printr-un proces metabolic numit cetoză.

Acest lucru este benefic deoarece corpul tău primește acizii grași din magazinele proprii de grăsimi, care pot promova pierderea în greutate.

cum să ardeți articolul de grăsime corporală

Dacă te bazezi arderea grăsimilor în loc de glucoză glicogen pentru energie, în cele din urmă vei ajunge la punctul în care epuizezi, cu excepția cazului în care vei alimenta în mod constant sau mănânci mai mulți carbohidrați pentru a-ți reface depozitele de glicogen epuizate. Pe de altă parte, dacă treceți la arderea grăsimii în schimb, nu veți rămâne niciodată, deoarece corpul dvs.

Glicogen pentru creșterea în masă și arderea grăsimilor - Vitamine

Arderea grăsimii față de avantajele glicogenului Un alt avantaj al arderii grăsimilor față de glicogen este crescut și energie susținută. Ați observat vreodată că unii oameni se prăbușesc la jumătatea zilei, în timp ce alții rămân energizați? Sau cum unii alergători fac un maraton să pară ușor, în timp ce alții lovesc peretele sau nu termină?

Sau cum unii oameni par să nu crească niciodată, în timp ce alții se luptă sever cu pierderea în greutate? Diferența constă în faptul că ard sau nu grăsimi față de glicogen.

Account Options

Cercetările efectuate de Departamentul de Științe Umane de la Universitatea de Stat din Ohio au demonstrat beneficiile arderii de grăsimi față de glicogen într-un studiu publicat în Metabolism în Cercetătorii au luat 20 de sportivi pregătiți în anduranță masculină și i-au împărțit în două grupuri: carbohidrați cu conținut ridicat de carbohidrați și carbohidrați săraci. Citește și Care este diferența dintre Bowflex Extreme și Extreme 2? După 12 săptămâni de antrenament de anduranță, au găsit ceva frapant.

Nu numai că grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a înregistrat o scădere semnificativ mai mare a masei corporale, dar au demonstrat, de asemenea, compoziția corporală îmbunătățită, performanța atletică și oxidarea grăsimilor în timpul exercițiilor fizice.

Ce este glicogenul?

Alte avantaje ale arderii de grăsimi De asemenea, poate trece la arderea grăsimilor față de glucoză crește-ți metabolismul și să promoveze pierderea în greutate mai rapidă.

Un studiu, publicat în StatPearls îna arătat că restricționarea aportului de carbohidrați poate duce la pierderea în greutate semnificativ mai mare decât la restricționarea cantității de grăsime pe care o consumi. Conform raportului de mai sus, participanții la studiu care arderea grăsimilor în loc de glucoză urmat o dietă cu conținut scăzut de grăsimi au înregistrat o scădere a ratei metabolice bazale sau a cantității de calorii arse în repaus, de aproape de calorii pe zi mai mult decât cei care au urmat o dietă foarte scăzută în carbohidrați.

Alte beneficii ale arderii de grăsimi sau a cetozei includ: Reducerea poftei de mâncare.