Creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi


Pagina principala Cum să vă creșteți metabolismul: 10 moduri de a arde mai multe grăsimi Cu toții avem acei oameni din viața noastră care pot mânca orice își doresc și încă mai au abs. De multe ori credităm acest lucru unor gene bune sau unui metabolism rapid. Dar cum obțineți un metabolism rapid în primul rând?

Cele mai bune 50 de moduri de a vă stimula metabolismul

Și este posibil să vă modificați propriul metabolism pentru a promova mai multe pierderi de grăsime? Ce este metabolismul? Deși ne place să ne gândim la metabolism în termeni de gestionare a greutății, metabolismul dvs.

În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate. Ce este metabolismul Metabolismul este un proces biochimic în timpul căruia organismul transformă alimentele în energie.

Metabolismul nu este doar un proces pe care îl poți manipula cu ușurință, este o serie de funcții corporale care există în toate celulele tale din corpul tău.

Și funcția sa principală este să nu mențină greutatea; este să susții viața prin transformarea alimentelor și a combustibilului rezervat în energie utilizabilă de care ai nevoie pentru a respira, gândi, pompa sânge, mișca și continua să trăiești. Ce este rata metabolică bazală BMR Când majoritatea oamenilor vorbesc despre metabolismul lor, se referă la capacitatea corpului lor de a arde calorii, care este în mare măsură determinată de rata metabolică bazală sau de repaus RMR sau BMR. BMR este cantitatea de energie sau calorii necesară pentru a susține procesele metabolice pentru supraviețuire în timp ce vă odihniți.

Pierderea de grăsime

Aceasta nu include necesități suplimentare de calorii din exerciții fizice, digestia alimentelor și viața de zi cu zi. Este, în esență, principalul motor care vă alimentează arderea caloriilor și forța motrice din spatele întregii ecuații calorice de slăbire.

Curcuma Pot alimentele să ardă grăsimi? Da, alimentele potrivite pot! Anumite alimente pot induce termogeneza și pot crește rata metabolică pentru a arde grăsimile în mod eficient și rapid.

Modificarea BMR ar avea cel mai mare impact asupra metabolismului și capacității de a pierde în greutate. BMR este cel mai puternic asociat cu greutatea corporală 2,3.

Cu cât cântăriți mai mult, cu atât aveți nevoie de mai multe calorii. Acesta este și motivul pentru care mulți cred că regimul alimentar vă distruge sau încetinește metabolismul ceea ce nu este adevărat.

Reducerea caloriilor duce la scăderea în greutate, ceea ce duce automat la scăderea necesităților calorice. Pentru a simplifica, dacă te îngrași, metabolismul tău crește.

Cum să vă creșteți metabolismul: 10 moduri de a arde mai multe grăsimi

Dacă slăbești, metabolismul tău scade. Acest lucru se datorează faptului că numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea se modifică în consecință. Cum să arzi grăsimile De asemenea, s-ar putea să auziți în mod obișnuit anumite programe de dietă, antrenamente, alimente etc.

Da, este posibil să vă optimizați capacitatea de a utiliza mai multe grăsimi pentru energie, dar arderea grăsimilor pentru combustibil și pierderea de grăsime nu merg întotdeauna mână în mână.

Modul în care corpul tău descompune grăsimile pentru energie numită și oxidarea grăsimilor este complex și implică o serie de hormoni și procese creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi.

Corpul este în permanență într-o stare de schimbare - ceea ce înseamnă că întotdeauna rupeți și reconstruiți celule, proteine, grăsimi etc. Arzi aproape întotdeauna grăsimi, chiar și în repaus.

creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi

Acest lucru se datorează faptului că grăsimea este o sursă abundentă de energie pe care corpul dvs. Creșterea capacităților de ardere a grăsimilor nu înseamnă că pierdeți în mod automat grăsime corporală.

  • Pierderea în greutate brută
  • Pierderea în greutate toe magneți revizuire
  • Îți crește metabolismul cu pierderea în greutate, 4 modalități ușoare de a-ți stimula metabolismul
  • Cum să creșteți metabolismul: 50 de moduri de a arde grăsimile - Pierdere În Greutate
  • Pierderea de grăsime | Sfaturi | June
  • Cum să vă creșteți metabolismul cu 10 moduri de a arde mai multe grăsimi
  • Riscul redus de boli cardiovasculare, diabetul, hipertensiunea arterială și apneea în somn sunt doar câteva dintre beneficiile de a scăpa de excesul de grăsime.

Pierderea de grăsime apare atunci când caloriile pe care le consumați sunt mai mici decât numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a vă rula metabolismul și pentru a vă susține nevoile zilnice de energie.

Grăsimile sunt arse pe tot parcursul zilei și, cu mai puține calorii care intră, se înlocuiesc mai puține grăsimi și apare pierderea generală de grăsime.

Moduri usoare de a stimula metabolismul - Partea I - Sanatatea Ta

În mod similar, stocarea grăsimii creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi alimente nu duce întotdeauna la creșterea globală a grăsimii. Dacă caloriile sunt controlate, veți arde în continuare această grăsime pentru energie pe tot parcursul zilei și vă veți menține nivelul actual de grăsime corporală.

creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi

În plus, metabolismul grăsimilor este doar o parte a ecuației. Îmbunătățirea capacității de a arde grăsimi nu crește neapărat metabolismul în general și nici nu duce întotdeauna la pierderea de grăsime. Cum să accelerați metabolismul Din păcate, nu vă puteți pirata metabolismul pentru a înșela sistemul și a vă crește drastic capacitatea de a arde calorii.

Indiferent ce spune internetul.

Crește metabolismul pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, există câteva lucruri care pot afecta viteza metabolismului, inclusiv greutatea corporală, procentul de grăsime corporală, dieta și hormonii. Și gradul în care fiecare are un impact asupra ratei metabolice poate varia foarte mult. Iată o defalcare a unora dintre cele mai celebre modalități de a stimula metabolismul și cât de eficiente sunt cu adevărat: 1.

  1. Va ajuta estradiolul să mi pierd greutatea
  2. Moduri usoare de a stimula metabolismul — Partea I 27 octombrie aeden 0Comentarii Metabolismul este un termen care descrie toate reacțiile chimice din corpul dumneavoastră.
  3. Grăsime arde pe fitbit

Construiți masa musculară Creșterea musculară înseamnă de obicei creșterea în greutate. Și câștigarea oricărei mase ar determina creșterea metabolismului, deoarece este nevoie de mai multă energie pentru a alimenta și a muta un obiect mai mare.

Deși majoritatea dintre noi ar prefera să câștige mușchi peste greutatea grăsimii din mai multe motive. Rata metabolică a mușchilor este de aproximativ 4,0 calorii pe kilogram pe zi, comparativ cu faptul că se presupune că arde doar 1 până la 3 calorii pe kilogram pe zi 5,6. Acest lucru ar însemna că 5 kilograme suplimentare de mușchi ar echivala cu o creștere de 22 până la 35 de calorii pe zi - ceea ce sună mic, dar se poate adăuga în timp.

Această estimare nu ia în considerare efectul asupra arderii caloriilor în timpul antrenamentului. A avea mai mult mușchi ar putea tank slimming că arzi puțin mai multe calorii în repaus, dar ar putea însemna și că ești mai puternic și mai rapid - permițându-te să te antrenezi mai tare și să arzi mai multe calorii în timpul exercițiilor fizice. În plus, mușchii ocupă mai puțin spațiu decât grăsimea, motiv pentru care doi indivizi care cântăresc exact aceeași cantitate, dar au procente diferite de grăsime corporală pot arăta drastic diferit.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate - Ceai

Și cel mai important, câștigarea mușchilor poate uneori face ca numărul de pe scară să crească, dar acest lucru nu înseamnă că nu sunteți mai sănătos, că sunteți mai slab sau că obțineți rezultate excelente. A face fotografii de progres, a folosi o bandă de măsurare sau a urmări procentul de grăsime corporală ar putea fi mai potrivit pentru a vă arăta exact cât de bine creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi descurcați. Aflați ce este nevoie pentru a construi mai mult mușchi.

Linia de jos: Creșterea în greutate, în special a mușchilor, este probabil una dintre cele mai bune abordări pentru a vă crește rata metabolică în mod natural, deoarece acest lucru vă afectează în mod direct BMR.

Ridicați greutățile Antrenamentul de forță este una dintre cele mai bune modalități de a menține mușchiul slab și de a promova creșterea musculară pentru a vă îmbunătăți compoziția corpului - indiferent dacă doriți să pierdeți, să câștigați sau să vă mențineți greutatea.

Ridicarea greutăților ar putea ajuta, de asemenea, la creșterea arderii zilnice de calorii, chiar și la câteva ore după ce ați încetat antrenamentul. A vă pune uzura mușchilor necesită o perioadă de recuperare și atunci se văd efecte pozitive asupra metabolismului.

creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi

Într-un studiu, creșterile metabolismului au fost observate până la 38 de ore după antrenamentul de forță 9. Linia de fund: Ridicarea greutăților susține masa musculară, care la rândul său poate avea unele efecte pozitive asupra vitezei metabolismului, mai ales dacă duce la câștigul muscular. În plus, creșterea consumului de calorii ars de la antrenament, deși de scurtă durată, poate fi, de asemenea, o abordare eficientă a gestionării greutății.

Includeți antrenamentele HIIT Similar antrenamentului cu greutăți, antrenamentul de înaltă intensitate ar putea avea, de asemenea, efecte de post-arsură, denumit consumul excesiv de oxigen post-exercițiu EPOC 10,11, După exerciții, celulele musculare au nevoie de timp pentru a restabili funcția normală și metabolismul.

Și cu cât antrenamentul este mai greu, cu atât durează mai mult.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

În această perioadă de timp, consumul de oxigen este crescut, ceea ce este direct legat de arderea caloriilor. Astfel, antrenamentul dur are ca rezultat o perioadă mai lungă de recuperare și o arsură prelungită a caloriilor, crescând metabolismul în acest timp. Acest lucru explică de ce un antrenament Tabata de patru minute poate duce la de calorii arse pe parcursul zilei În plus, HIIT vă poate crește rata de oxidare a grăsimilor și vă poate spori capacitățile mai mari de ardere a grăsimilor.

Linia de fund: Antrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a vă accelera temporar metabolismul și de a promova mai multe pierderi de grăsime. Cu toate acestea, această abordare necesită o pregătire consecventă pentru a fi cu adevărat benefică.

Endomorph Ghidul Endomorph pentru pierderea în greutate - mușchi și minte

Mănâncă mai multe proteine Este nevoie de calorii pentru a digera caloriile, cunoscut și sub numele de efect termogen al alimentelor sau TEF. Și unele alimente necesită mai multe calorii pentru a fi digerate decât altele. În plus, TEF reprezintă doar o mică parte din metabolismul dvs. Dormi suficient Somnul poate avea un impact asupra metabolismului tău, jucându-te cu anumiți hormoni care îți controlează apetitul. Lipsa somnului a fost legată de creșterea hormonului foamei grelină și scăderea hormonului de ardere a grăsimilor leptina Lipsa somnului poate provoca, de asemenea, pofta de alimente nesănătoase Și oboseala din lipsa de somn duce la scăderea producției pe tot parcursul zilei și antrenamente mai puțin intense, ceea ce înseamnă că arzi mai puține calorii decât atunci când ești complet energizat.