Cum să pierzi grăsimea corporală de 22%


Construiți masa musculară Primul și cel mai important sfat pentru a obține stomacul plat într-o lună este să fii realist cu privire la ceea ce poți obține într-un interval de timp atât de scurt. Pentru a-ți aplatiza burta, trebuie să pierzi grăsimea stomacului și asta necesită timp. Dacă aveți doar puțin de pierdut, s-ar putea să ajungeți într-o lună cu dieta corectă și planul de exerciții fizice; dacă aveți mai multe de pierdut, poate dura mai mult de patru săptămâni pentru a vă atinge obiectivul.

Bacsis Combinarea unei activități crescute cu o dietă sănătoasă vă va ajuta să obțineți un stomac plat; cu toate acestea, poate dura mai mult de o lună.

Numărul magic

Stabiliți obiective realiste Cât de mult ți-a luat să-ți îngrășezi burtica? Probabil mai mult de patru săptămâni. Adevărul este că pierderea de grăsime durează atât - sau mai mult - decât să o îmbraci, deci răbdarea este esențială.

Stabilirea unor obiective nerealiste duce la eșec, dezamăgire și frustrare, ceea ce vă poate determina să vă abandonați complet obiectivele.

cum să pierzi grăsimea corporală de 22%

Știi unde ești acum? Dacă nu, s-ar putea să vă măsurați compoziția corporală.

Să trăiești sănătos Cât de multă grăsime este ideală?

Există o christian bale de pierdere în greutate film de metode pentru a face acest lucru - unele sunt mai accesibile, iar altele sunt mai precise. La capătul accesibil al spectrului, puteți cere unui antrenor personal să cum să pierzi grăsimea corporală de 22% un test de pliere a pielii la sală; pentru mai multă precizie, puteți căuta testarea compoziției corpului cu pletismograf de deplasare a aerului sau cântărire hidrostatică.

Odată ce ai acest număr, îl poți conecta la o ecuație pentru a vedea cât de multă grăsime trebuie să pierzi pentru a ajunge la obiectivul tău procentul de grăsime corporală și un stomac plat.

Deci, trebuie să slăbească 11,5 kilograme de grăsime corporală.

SLABIRE si MASA MUSCULARA in acelasi timp - Dieta Flex Recomp ep.1

Dacă aveți o cantitate similară de pierdut în greutate, este posibil să dureze puțin mai mult de o lună. Creați un deficit de calorii Pierderea în greutate nu este o știință exactă și, ca și viitorul, nu o poți prevedea. Genetica, hormonii fluctuați, vârsta, sexul, nivelul de activitate și multe altele joacă roluri în cât de ușor și rapid puteți pierde grăsime. Deci, tot ce puteți face este să estimați aproximativ cât timp vă va dura pe baza deficitului caloric pe care îl puteți crea.

Nu ar trebui să mănânci asta după ce faci mișcare

Cu excepția anumitor afecțiuni medicale, medicamente și tendințe genetice, oamenii se îngrașă, deoarece consumă mai multe calorii decât cheltuiesc. Astfel, pentru a slăbi, trebuie să întoarceți masa și să începeți să consumați mai puține calorii decât cheltuiți. În general, crearea unui deficit caloric de până la 1. Pentru Janine, ar însemna că, presupunând că a pierdut doar masa grasă și nu mușchii, ar putea atinge obiectivul procentual de grăsime corporală - și potențial un stomac plat - în puțin mai puțin de 6 săptămâni până la trei luni.

Vestea bună este că, potrivit Institutului Național pentru Diabet și Boli Digestive și Rinice, pierderea în greutate este adesea mai rapidă la începutul unui program de dietă și exerciții fizice, ceea ce înseamnă că Janine ar putea pierde și mai mult în prima lună.

De ce documente ai nevoie pentru înscrierea la grădiniță sau creșă a copilului tău

Cu toate acestea, rețineți că a pierde prea mult în greutate prea repede nu este sigur și poate duce la deficiențe nutriționale, energie scăzută și alte efecte secundare nedorite. De asemenea, pierderea în greutate treptat are în general un rezultat mai bun pentru menținerea greutății pe termen lung, potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor. Decupați zahărul Probabil că cel mai eficient mod de a reduce aportul de calorii pentru a obține un stomac plat într-o lună este de a reduce aportul de zahăr.

Zaharul nu are valoare nutritiva - este doar calorii goale.

Pierzi în greutate UNIFORM în 28 de zile. Nimeni nu îți spune asta

Dacă în prezent mâncați mult zahăr, doar efectuarea acestei modificări vă poate ajuta să vă atingeți obiectivul de deficit caloric. Luați, de exemplu, numărul de zahăr și calorii al unor alimente și băuturi obișnuite pe care le-ați putea consuma în mod regulat. Brioșele cu nuci de banană au aproximativ 24 de grame de zahăr și de calorii fiecare. Bomboanele au aproximativ 42 de grame de zahăr și de calorii fiecare. Cafenelele au aproximativ 35 de grame de zahăr și de calorii fiecare.

Chiar și unele alimente la care s-ar putea să nu vă așteptați să aveți mult zahăr pot fi pline de lucruri dulci. Câteva exemple includ: Barele de granola, care au aproximativ 14 grame de zahăr și de calorii fiecare.

Iaurturi aromate, care au aproximativ 24 de grame de zahăr și de calorii fiecare.

cum să pierzi grăsimea corporală de 22%

Cereale, care are aproximativ 14 grame de zahăr și de calorii pe porție. Eliminarea zahărului, în special a băuturilor îndulcite cu zahăr, poate avea, de asemenea, beneficii specifice pentru reducerea grăsimii din burtă.

Sfaturi pentru a pierde rapid grăsime corporală |

Potrivit unei analize transversale publicată în Journal of Nutrition în augustconsumul de băuturi zaharoase este legat de o creștere a grăsimii viscerale, un tip periculos de grăsime care se află adânc în cavitatea abdominală.

Creșteți-vă nivelul de activitate Pentru a pierde grăsimea abdominală într-o lună, exercițiul este de asemenea esențial.

cum să pierzi grăsimea corporală de 22%

Reducerea aportului dvs. Exercițiile fizice, în special exercițiile cardiovasculare, arde calorii în timp ce o cum să pierzi grăsimea corporală de 22%. Dacă tăiați de calorii din dieta zilnică și ardeți de calorii prin exerciții fizice, ați creat deficitul de 1.

Orice tip de exercițiu vă va ajuta să ardeți calorii și grăsimi. Mersul pe jos, mersul cu bicicleta, înotul, canotajul, dansul, yoga, aerobicul și folosirea mașinii eliptice sau a alpinistului la sală sunt toate forme eficiente de exercițiu.

Sfaturi pentru a pierde rapid grăsime corporală Corporală pierde rapid Add: jujohyp43 - Date: - Views: - Clicks: Pentru reducerea grăsimii și menținerea masei musculare, este foarte important să vă asigurați un aport suficient de.

Cheia este să le faceți la o intensitate suficient de mare pentru a arde numărul de calorii dorite. De exemplu, mersul plin de viață este o activitate cardio plăcută de intensitate moderată care arde calorii; cu toate acestea, nu arde la fel de multe calorii ca jogging sau alergare. Potrivit Harvard Health Publishing, în 30 de minute o persoană de de kilograme arde de calorii mergând într-un ritm de 4 mph sau dublu față de un ritm de 5,2 mph.

Aceasta este o diferență semnificativă și care te-ar putea apropia mai repede de obiectivul tău de abdomen plat.

15 recomandări de filme romantice de vizionat alături de partenerul de viață

Cât de mult ar trebui să faci? Oricât de mult te poți încadra în programul tău.

  • Cum să pierdeți rapid 30 de kilograme
  • Corp slim tretman
  • Mituri despre grăsimea corporală | Bezzia

Cu cât vă puteți încadra mai mult exercițiu, cu atât veți arde mai multe calorii și cu atât veți pierde mai repede greutatea. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să fie un al doilea loc de muncă, dar un obiectiv bun este să planifici să faci mișcare timp de 30 până la 60 de minute cinci sau mai multe zile pe săptămână.

  • Corpul femeilor subțire subțire
  • Quit marijuana pierde in greutate
  • Procentul de grăsime corporală Uită-te cât de multă grăsime corporală trebuie să ai

Construiți masa musculară Pentru a pierde grăsimea abdominală într-o lună, un plan de antrenament ar trebui să includă atât antrenament cardio, cât și antrenament de rezistență. Exercițiile de rezistență, cum ar fi genuflexiunile, lunges și flotări, nu arde de obicei la fel de multe calorii ca cardio în timp ce le faceți; cu toate acestea, ele construiesc masă musculară, ceea ce vă va ajuta să pierdeți grăsime.

Mușchiul este activ din punct de vedere metabolic, ceea ce înseamnă că necesită energie sau calorii pentru a menține și a construi un nou mușchi.

cum să pierzi grăsimea corporală de 22%

Acest lucru vă mărește metabolismul de odihnă, care este rata la care corpul dvs. În al doilea rând, doar dieta și practicarea cardio vă pot determina pierderea masei musculare. Acest lucru vă poate face să credeți că pierdeți mai multă grăsime decât sunteți, deoarece numărul de pe scară scade; cu toate acestea, cauza este adesea pierderea masei musculare. După câteva zile sau săptămâni, corpul va începe să ardă grăsimi într-un ritm mai mare; cu toate acestea, este important să contracarați această pierdere musculară prin antrenament de forță, datorită efectelor sale benefice asupra metabolismului - și pentru rezistența generală și sănătatea corpului dumneavoastră.

Obiectivul este de a vă antrena toate grupele musculare majore de două ori pe săptămână.