Curățarea casei ajută la scăderea în greutate


10 treburile casnice care ajută la scăderea în greutate - Stiri si fapte

Cu toate acestea, mulți oameni nu sunt în exercițiu, în principal din cauza programelor lor hectic. Dar lipsa timpului nu ar trebui să fie niciodată o scuză pentru a conduce un stil de viață sedentar, care poate duce la obezitate, probleme cardiace, diabet și multe alte probleme de sănătate.

Dacă nu aveți timp să mergeți la sala de sport sau să urmați un plan de antrenament adecvat, există și alte modalități de a vă menține corpul în mișcare. Începeți să faceți treburile casnice! Puteți arde calorii făcând activități zilnice, cum ar fi călcarea, prăfuirea, aspirarea, grădinăritul, ștergerea, măturarea, gătitul, pierderea somnului provoacă creșterea în greutate vesela și așa mai departe.

Numărul de calorii pe care le veți arde în a face treburi depinde de câțiva factori, inclusiv tipul de activitate, viteza și intensitatea cu care este efectuată, precum și durata. Vârsta dvs. Indiferent de acesti factori, gospodaria este o modalitate foarte buna de a arde calorii. Cu cât vă depuneți mai mult efort, cu atât mai mare va fi beneficiul pe care îl veți obține.

Iată primele 10 treburi de uz casnic care ajută la scăderea în greutate. Tăierea și curățarea casei Tăierea și întreținerea unei gospodării este un antrenament în sine. Dedicând o oră pe zi pentru a-ți curăța casa făcând paturile, ajungând în dulapuri pentru a curăța toate colțurile și crenelurile, îndoiți-vă să ridicați lucrurile pe podea și alte activități de curățenie generală vă pot face cu siguranță forma.

Pur și simplu praful casei timp de 10 minute zilnic vă va ajuta tonul musculaturii superioare și inferioare a brațului. De asemenea, aspirați întreaga casă la fiecare câteva zile. În timpul aspirării, efectuați deplasări înainte când împingeți vacuumul înainte.

Curățare, întinerire, scădere în greutate, relaxare

Faceți 15 până la 20 de minute de lunges atunci când vă aspirați pentru tonul coapselor și muschilor de șold. La sfârșit de săptămână, puteți dedica puțin timp curățării ferestrelor și ușilor. Utilizați mâinile stânga și dreaptă în mod egal pe măsură ce faceți acest lucru. De asemenea, ajungeți la fel de mare ca și cum puteți pentru a lucra dvs. Pentru beneficii suplimentare, planificați munca la domiciliu, astfel încât, în mod frecvent, trebuie să rulați în sus și în jos pe scări.

Măsurarea și ștergerea podelei Indiferent cât de mult vă ordonați casa, munca dvs. Deci, este timpul să mătuiți și să măturăți podeaua.

  • Reguli pentru pierderea în greutate cu succes în timpul menopauzei - Studiu June
  • Curățare, întinerire, scădere în greutate, relaxare Metode de întinerire a feței YouTube GABA reglează neurotransmițătorii noradrenalină, dopanimă și serotonină, putând facilita schimbarea din îngrijorare în relaxare, iar tristețea în stare de bine.

Atât măturea, cât și mopping-ul vă pot întări brațele și vă pot ajuta să ardeți niște calorii. Talia ta va fi de asemenea benefică. Îndoirea și întinderea, de exemplu, atunci când mătuiți și mopați podeaua transformă activitatea într-un antrenament aerobic excelent.

Doar o oră de împingere a unui mop peste podea și de al scoate dintr-o găleată poate ajuta la arderea caloriilor.

De asemenea, vă lasă podeaua spic-and-span. Deci, data viitoare când nu vă place să mergeți la sala de sport, luați-vă pur și simplu măturea și mopul și începeți curățarea. Efectuarea spălării Deși o operă îngrozitoare pentru mulți, făcând rufele poate arde unele calorii. Acest lucru poate chiar vă poate motiva să faceți treaba.

PIERDEREA ÎN GREUTATE SIMPLĂ DE CASĂ SE CURĂȚĂ - AB EXERCIȚII -

Spalarea hainelor, plierea lor, ridicarea lor si calcarea lor necesita o cantitate mare de energie. În loc să vă puneți toate hainele în mașina de spălat, faceți o rufetă manuală în fiecare săptămână.

Ce vitamine și minerale ar trebui să fie în dieta pentru menopauză Vitaminele și mineralele utile pot reduce manifestările neplăcute și consecințele menopauzei. Din fericire, majoritatea le putem găsi cu ușurință pe piață și în magazin sub formă de produse sănătoase și sănătoase. Pentru o dietă sănătoasă, trebuie să acordați atenție alimentelor care conțin următoarele vitamine și minerale: calciu; acizi grași polinesaturați, care sunt necesari pentru scăderea colesterolului și a trigliceridelor din sânge; acizi grași mononesaturați și omega-3, care normalizează nivelul grăsimilor din sânge; vitamina B și fibre; bor; lignina, care poate ajuta la reducerea bufeurilor și a uscăciunii vaginale; magneziul, care are un efect sedativ, ameliorează anxietatea și iritabilitatea și combate schimbările de dispoziție și insomnia; Vitamina E, care este necesară pentru a proteja inima și pentru a reduce umflarea sânilor; potasiu, care întărește sistemul nervos și mușchiul inimii.

Umpleți o cadă cu apă, detergent de rufe și haine murdare. Îndepărtați hainele împotriva lor și a celorlalte 10 - 20 de minute. Apoi, clătiți hainele cu apă proaspătă, stoarceți lichidul în exces și le așezați la soare ca să se usuce. Acest lucru va da mâinile și mâinile un antrenament frumos. În cele din urmă, când hainele se usucă, fierbeți-le.

Stați drept la masă de călcat și apăsați ferm pentru a vă călca hainele. Acest lucru va ajuta tonul muschii din partea superioară a corpului.

Astfel, vă puteți transforma rufele într-un antrenor personal de pierdere în greutate, în special în timpul weekend-urilor, când aveți timp să finalizați toți pașii într-o zi. Gradinarit Beneficiile grădinăritului depășesc consumul de fructe și legume.

omul pierde greutatea cu mcdonalds

Funcționează ca un centru de fitness care vă poate ajuta să scăpați kilogramele în plus și să mențineți o greutate sănătoasă. Potrivit Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, puteți arde până la de calorii în doar o oră de grădinărit și lucrări de curte. Acest lucru este mai mult decât majoritatea celorlalte activități de intensitate moderată pentru aceeași perioadă de timp! Când vă aflați în grădina dvs. Pozițiile frecvente în picioare și ghemuite sunt bune și pentru sănătatea ta.

Aceste sarcini ajută, de asemenea, tonul muschilor de vițeii, coapsele, brațele și umerii. În plus, grădinăritul vă poate crește ritmul cardiac și vă poate întări sistemul cardiovascular.

grupuri de pierdere în greutate

Un studiu publicat în Jurnalul American de Sănătate Publică din a constatat că curățarea casei ajută la scăderea în greutate grădinarii de sex feminin cât și de sex masculin aveau un indice de masă corporală semnificativ mai scăzut IMC comparativ cu vecinii lor care nu erau în programul comunității de grădinărit. Rake Yard dumneavoastră Ca și grădinăritul, grămada curții vă conectează la natură și arde calorii în același timp.

tomato light pastile de slabit

De fapt, frunzele raking timp de 30 de minute vă pot ajuta să ardeți mai mult de de calorii. Cu toate acestea, aveți grijă să vă păstrați spatele drept pentru a preveni tulpina inferioară a spatelui. De asemenea, grămada de curte tonuri toate grupurile majore de mușchi din corpul dumneavoastră. În afară de frunze raking, cosit gazon cu o mașină de tuns iarba este o altă activitate mare curte de lucru care ajută la arderea caloriilor.

Deci, săriți folosind suflătorul de frunze sau plătind adolescentul din cartier pentru a-ți face treaba. Răsturnați frunzele pentru a obține beneficii de sănătate și pierdere în greutate. Spălarea mașinilor Pentru cei care iubesc mașina, spălarea mașinii vă poate ajuta să pierdeți în greutate.

O spălătorie standard, manuală, arde aproximativ de calorii la fiecare 30 de minute. Activitățile cum ar fi spălarea mașinii cu apă, frecarea suprafeței pentru a slăbi murdăria, spălarea fiecărei secțiuni cu un burete și spălarea săpunului și murdăriei necesită o cantitate semnificativă de timp și de energie. Spălarea mașinii dvs. Puteți, de asemenea, să curățarea casei ajută la scăderea în greutate atât lunges și squat împărțit pentru a tonul picioarele.

Încercați să vă spălați mașina cu mâna în fiecare săptămână. Pur și simplu aveți nevoie de un burete, de un detergent lichid ușor, de apă și de o găleată. Mergeți cu un pas mai departe și ceară mașina dvs.

Persimmon pentru scăderea în greutate: este posibil să mănânci noaptea, câte calorii

Tăierea lemnului de foc În timpul lunilor de iarnă, aveți nevoie de o mulțime de lemn pentru șemineu. În loc să cumpărați lemn de foc pregătit, tăiați-l singuri și beneficiați de pierderea unor kilograme. Da, puteți pierde cu siguranță greutatea tăirii lemnului. Veți arde aproape de calorii pe 30 de minute de tocare. Acesta va tonifica, de asemenea, mușchii din spate, umeri și miez. În plus, tăierea și despicarea lemnului vă poate îmbunătăți rezistența cardiovasculară și puterea dumneavoastră.

Atunci când tăiem lemn, facem siguranța ca o prioritate. În afară de un topor de bună calitate, trebuie să purtați și unelte de protecție cum ar fi ochelari de protecție, mănuși și cizme grele. Shoveling Snow Împingerea zăpezii este o muncă grea, făcându-l unul dintre cele mai bune antrenamente în timpul lunilor de iarnă. Cu toate acestea, zăpada care împușcă nu este pentru toată lumea. Cei care au probleme de spate sau sunt sensibili la temperaturi scăzute ar trebui să lase pe alții să aibă grijă de această sarcină.

Pentru a se potrivi fizic și sănătos, împrăștierea zăpezii pe vreme rece poate crește beneficiile pentru sănătate ale unei activități fizice regulate. În timp ce lopatați, puteți arde, în medie, de la la de calorii pe oră. Vă puteți aștepta nu numai la o arsură de calorii puțin mai ridicată, ci și la un stimulent suplimentar pentru inimă, precum și la îmbunătățirea capacității dumneavoastră aerobice și a rezistenței musculare.

Când lopatați, utilizați picioarele pentru a vă ajuta să ridicați zăpada și să vă mențineți mușchii abdominali stransi pentru a vă ajuta să vă protejați partea inferioară a spatelui.