Există zona de ardere a grăsimilor


Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie.

Zona dvs. Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor

Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs.

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

  1. Pierdeți în greutate de pe degete
  2. Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?
  3. Berea mă face să pierd greutatea
  4. Pierderea în greutate las cruces nm
  5. Determinarea zonei de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June
  6. Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum

Monitorii cu ritm există zona de ardere a grăsimilor care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

ABDOMEN PLAT 💪 CUM SCAPI DE BURTA ACASA FARA NICIUN ECHIPAMENT

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească pierde în greutate maldon essex bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6]. Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari.

există zona de ardere a grăsimilor

Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs.

Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult.

Cum de a arde grasime cu un antrenament de mers pe jos

Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme. Cap 2 Aplicarea zonei dvs.

  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.

Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate. Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs.

există zona de ardere a grăsimilor

Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea.

Determinarea zonei de ardere a grăsimilor

De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată. Deși acest lucru scade din zona dvs. De asemenea, intenționați să există zona de ardere a grăsimilor minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână. Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs. Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime.

Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie. Dacă scăderea în greutate este scopul antrenamentului dvs. Zona de ardere a grăsimilor este diferită pentru toată lumea, dar poate fi utilă în timpul antrenamentelor pentru a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac. A calca Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor cu o formulă.

Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs. Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații.

Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs. Este o pierdere în greutate?

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept.

Creșterea masei musculare? Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.

există zona de ardere a grăsimilor