Hiit rutina pentru a pierde in greutate


HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată.

Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp.

Adică, în HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens. Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport! Iată 15 exerciții HIIT care vor arde mai multe calorii în 4 minute decât ar face 60 de minute de cardio.

Este HIIT cel mai bun mod de a pierde in greutate?

Sa incepem. Iată un exemplu de rutină de încălzire. Rutină de încălzire Înclinarea capului - 1 set de 10 repetări Rotații ale gâtului - 1 set de 10 repetări Rotații ale umărului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Rotații ale încheieturii mâinii - 1 set de 10 repetări Rotații talie - 1 set de 10 repetări Rotația gleznei - 1 set de 10 repetări Degete de la picioare - 1 set de 10 repetări Lansare laterală - 1 set de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Crunch lateral în picioare - 1 set de 10 repetări Acum că ți-ai semnalat corpul să fie pregătit pentru un antrenament acerb, poți începe exercițiile HIIT.

Am proiectat un antrenament HIIT pentru tot corpul pentru planul de pierdere a grăsimii pe care îl puteți folosi. Este de 3 sesiuni, constând din 3 runde de HIIT timp de 30 de minute, care vă vor arde grăsimile ca niciun alt exercițiu. Să începem cu sesiunea 1.

Ghid de antrenament HIIT Beneficii, rutine și exerciții pentru a pierde în greutate

Sesiunea 1 HIIT Runda 1 Toate exercițiile HIIT pe care le faceți în sesiunea 1 ar trebui făcute de 3 ori în această ordine - 1 set de 10 repetări, 1 set de 15 repetări, 1 set de 20 de repetări.

De asemenea, finalizați toate exercițiile înainte de a le repeta pentru a doua și a treia oară cu un număr mai mare de repetări. Nu vă odihniți între exerciții. Burpees Burpeele angajează toți mușchii victorie fat burner review corpul tău.

Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, ischișorii, miezul, pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, fesierii și latul. Iată cum să faci un burpee. Pași Să presupunem o poziție parțială în gheață. Asigurați-vă că păstrați coloana vertebrală neutră, greutatea pe tocuri, umerii ciupiți pe spate, fesele împinse și brațele în față. Împingeți ghemuirea hiit rutina pentru a pierde in greutate atingeți podeaua cu ambele palme.

Sprijiniți corpul inferior extinzând picioarele în spate. Păstrați degetele de la picioare flexate pe podea.

hiit rutina pentru a pierde in greutate pierde grăsime pe pieptul superior

Faceți o împingere. Flectați coatele și atingeți podeaua cu pieptul și apoi reveniți la o poziție de împingere ghemuit. Faceți o săritură de broască aducând ambele picioare lângă palmele dvs. Durată: minute 2. Genunchi înalți Shutterstock Obiectivul principal al acestui exercițiu este de a vă pune genunchii cât mai sus.

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați.

Acest HIIT va arde cu siguranță o mulțime de calorii. Hiit rutina pentru a pierde in greutate abdominale inferioare, quads, hamstrings, flexori ai șoldului, glute și viței.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Iată cum să faci genunchii înalți. Pași Stai drept.

Care este rezoluția dvs. O mare parte din rezoluțiile de Anul Nou se învârt în jurul sănătății și fitnessului. Participarea la o provocare de 30 de zile este o modalitate excelentă de a începe obiectivele în timp ce obțineți îndrumarea de care aveți nevoie.

Păstrați picioarele la lățimea umerilor și priviți drept înainte. Săriți, aduceți genunchiul drept în sus și așezați piciorul drept înapoi pe podea.

hiit rutina pentru a pierde in greutate kimchi înainte și după pierderea în greutate

Săriți și aduceți genunchiul stâng în sus și așezați piciorul stâng înapoi pe podea. Faceți acest lucru alternativ și la viteză mare.

Rutina dvs. de antrenament finală pentru a pierde în greutate eficient

Ar trebui să pară că faci jogging la fața locului, cu excepția faptului că genunchii sunt mai înalți. Puteți menține brațele întinse în fața dvs. Durată: 2 minute 3.

hiit rutina pentru a pierde in greutate plan de dieta keto gratis

Arde o cantitate imensă de calorii și lucrează la următorii mușchi. Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, hamstrings, aductorii, flexorii șoldului, glute și miez. Iată cum puteți face salturi împărțite sau sărituri lunge.

Pași Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Puneți piciorul stâng în față, mențineți coloana vertebrală dreaptă, flectați genunchii și coborâți.

hiit rutina pentru a pierde in greutate pierdere drastică de pierdere în greutate

Femurul piciorului drept ar trebui să fie perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul drept în față, cu femurul stâng perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul stâng în față. Faceți acest lucru la o intensitate mai mare. Faceți fiecare exercițiu timp de 45 de secunde și faceți o pauză de de secunde între fiecare exercițiu.

hiit rutina pentru a pierde in greutate cum a pierdut lala anthony în greutate

Creste de sărituri în sus și în afară Shutterstock Jacks-urile sunt distractive și neobositoare. Și o mică modificare le poate face exerciții HIIT sau anaerobe. Ţintă: Vițeii, quads, hamstrings, adductori, flexori ai șoldului, glute, umeri, laturi și miez. Iată cum puteți face cricuri de sărituri separate.

Pași Stai drept, cu picioarele la distanța șoldului și umerii relaxați. Uită-te drept înainte.

hiit rutina pentru a pierde in greutate acv pentru rezultatele pierderii în greutate

Săriți și mișcați ambele picioare lateral. În același timp, mișcați-vă mâinile din părți spre cap.

  • Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni, Mâncat pentru pierderea în greutate
  • Arderea grăsimilor yohimbine

Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de pornire. Săriți și mișcați ambele picioare lateral și deplasați simultan mâinile din părți în față.

5 provocări de fitness pentru a pierde în greutate și pentru a deveni sănătos

Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de plecare. Durată: 45 sec [Citește: Cum ajută săritorii să scadă în greutate] Odihnă - sec 5. Alpiniști de munte Shutterstock Vrei să-ți modelezi nucleul? Faceți alpiniști. Iată care sunt mușchii primari și secundari la care lucrează acest exercițiu. Ţintă: Abs inferioare, abdominale superioare, oblici, umeri, triceps, laturi, hamstrings, glutes, quads și gambe.

Iată cum să faci alpiniști.

  • Bicicleta slabeste picioarele

Pași Intră în poziția de scândură. Așezați-vă mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor și păstrați nucleul angajat. Trageți genunchiul drept, spre piept, fără a ridica șoldurile.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Aduceți piciorul drept înapoi în poziția sa și trageți genunchiul stâng spre piept. Aduceți piciorul stâng înapoi în poziția sa. Faceți acest lucru la o viteză mai mare fără a vă ridica șoldurile. Durată: 45 sec 6.