Hiit să ardă grăsime, Cum de a organiza antrenament cardio pentru a optimiza arderea grasimilor


Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

hiit să ardă grăsime

Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic.

  • Transformare Totală în 60 de zile Arde 10 grăsimi corporale 30 de zile dieta care te ajuta sa slabesti 10 kg pastila dieta mp Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.
  • Pierderea în greutate optimizator
  • Care arde mai bine grăsimile: antrenamentul clasic cardio sau HIIT? - HardBody

Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

  • Deși cardio sau aerobic nu sunt necesare pentru a genera arderea grăsimilor dacă urmați o dietă de tăiere, acestea vor fi cu siguranță capabile să accelereze acest proces.
  • 31 10 pierdere în greutate pentru viață
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

hiit să ardă grăsime

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, hiit să ardă grăsime continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

hiit să ardă grăsime

Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

No Equipment INTENSE FULL BODY CRUSHER - HIIT WORKOUT I no repeat I stronger together