Lansați pierderea în greutate


Avertizări Pierzi în greutate dacă organismul folosește mai multe calorii decât lansați pierderea în greutate. Exercițiul este o modalitate de a realiza acest lucru, dar poate fi de neatins pentru unii oameni din mai multe motive - inclusiv probleme medicale, lipsa de timp sau lipsa de interes.

sfaturi pentru a pierde în greutate în timp ce călătoriți ceea ce se înțelege prin pierderea semnificativă în greutate

Prin urmare, este posibil să trebuiască să găsiți modalități alternative de a pierde aceste kilograme. Există multe modalități de a pierde în greutate și fiecare necesită dăruire și disciplină. Dacă vrei să slăbești fără să faci mișcare, urmează sfaturile de mai jos.

A calca Metoda 1 din 2: Planificați și motivați Stabiliți câte calorii aveți nevoie pe zi pentru a slăbi. O kilogramă de greutate corporală este egală cu aproximativ 3. Prin urmare, va trebui să arzi 3. Aflați câte calorii puteți reduce din dieta zilnică. Faceți acest lucru calculând mai întâi câte calorii aveți nevoie pe zi. Puteți face acest lucru căutând online un contor de calorii și apoi introducând greutatea, înălțimea, vârsta și nivelul de activitate.

De câte calorii are nevoie cineva variază de la persoană la persoană, deci este important să vă cunoașteți propriul număr personal. Stabiliți cât de repede doriți să slăbiți și scădeți numărul corespunzător de calorii din cantitatea zilnică recomandată. De exemplu, dacă doriți să pierdeți o kilogramă pe săptămână, va trebui să luați cu de calorii mai puțin pe zi pentru a consuma cu 3. Fii realist. Deoarece regimul dvs. Reducerea a 1. Acest lucru împiedică procesul de deșeuri.

Elaborați un plan de dietă care să favorizeze pierderea în greutate.

Dacă nu faceți mișcare pentru a arde calorii, va trebui să reduceți caloriile din dieta dumneavoastră. Dar cât de exact vei aborda asta? Țineți cont de următoarele instrucțiuni atunci când vă proiectați planul de dietă: Marcați reperele.

Câtă greutate vrei să slăbești după o săptămână? Lansați pierderea în greutate trei săptămâni? În acest fel, chiar dacă nu vă atingeți obiectivele, lumina de la sfârșitul acelui mini-tunel va rămâne la vedere, iar motivația dvs.

Zece kilograme în zece săptămâni este grozav, dar verificați-l după cinci săptămâni. Ești la jumătatea drumului?

Alocați o anumită cantitate de calorii fiecărei mese. Pentru micul dejun, rămâneți la de calorii, două mese mai mari de de calorii și două gustări de de calorii. Astfel știi exact ce poți și ce nu poți mânca. Nu uitați să vă promiteți recompense! Dacă aveți un plan strict pentru a vă atinge obiectivele, motivul dvs.

După două săptămâni de muncă grea, ce recompensă sperați să obțineți? Poate o zi de cumpărături?

De ce planul dvs. de antrenament pentru pierderea în greutate ar trebui să includă somnul

Un film frumos? Sifonul tău preferat? Asigurați-vă că includeți și aceste recompense în planul dvs. Un jurnal alimentar este o modalitate excelentă de a face acest lucru.

Nu sunteți obligat doar să vă confruntați cu ceea ce ați mâncat, ci lansați pierderea în greutate să-l notați și să recunoașteți acest lucru. Admiterea pe hârtie că ați mâncat trei bucăți de tort la prânz poate fi exact motivația de care aveți nevoie.

Găsiți un prieten cu care să lucrați sau cineva de încredere care să vă citească jurnalul. Când vine vorba de plăceri vinovate, adesea ne strecurăm cat slabesti daca nu mananci 5 zile ne iertăm prea ușor pentru asta. Dar știind că există cineva care va evalua acele obiceiuri dimineața este o motivație externă bună care te poate ține pe drumul cel bun.

Cereți unui prieten sau unui membru al familiei să vă ajute să vă monitorizați dieta. Stai activ. Nu trebuie să faceți mișcare pentru a crește metabolismul. Tot lansați pierderea în greutate ce faceți pentru a vă deplasa în continuare, de la treburile casnice până la plimbarea câinelui, vă va ajuta să vă îndepliniți obiectivele de slăbire. Intenția este să rămâi în picioare cât mai des posibil; nu trebuie să faci mișcare pentru asta.

Încurajați tovarăși sociali mai activi. Golf Frisbee, înot sau un picnic în parc cu prietenii sunt toate activități care vă fac să vă mișcați.

Hipnoza pentru a pierde in greutate sydney

Mai mult, primești o gură de aer proaspăt cu el. Dacă vremea aruncă o cheie în lucru, mergeți la dans sau la paintball. Metoda 2 din 2: Tu ești ceea ce lansați pierderea în greutate Bea multa apa. Apa face mai mult decât purifica corpul de deșeuri. Promovează digestia mai rapidă ceea ce te face să slăbești mai repededar te poate face și să te simți sătul înainte de mese - determinându-te să mănânci mai puțin.

Pierderea în greutate fără a face mișcare

Apa are beneficii interminabile. De asemenea, vă poate accelera metabolismul! Cercetări recente au arătat că consumul de jumătate de litru de apă rece poate crește semnificativ metabolismul după doar zece minute.

Pagina principala Baza pentru pierderea în greutate cu succes Există câteva reguli de bază care determină succesul unui program de slăbire. În primul rând, este important să ne amintim că nu este posibil să realizăm modificări fiziologice permanente fără a ne modifica permanent stilul de viață.

Dacă bei așa timp de un an, vei arde Doar bând apă! Bărbații și femeile au, în general, nevoi diferite de apă. Bărbații au nevoie în general de trei litri pe zi, iar femeile puțin rwjbarnabas pierderea în greutate de sănătate mult de doi.

Aceste cantități includ, de asemenea, alimente și alte băuturi, dar pentru pierderea în greutate, această cantitate ar trebui să conste în principal din apă deoarece menține foamea la distanță. Ignorați mizeria. Pur și simplu, alimentele procesate nu sunt bune pentru noi. De fapt, cele mai multe date de expirare sunt acolo pentru decorare. Dacă păstrați alimente procesate, preambalate acasă, majoritatea nu vor începe să se strice sau să miroasă. Corpurile noastre nu sunt făcute pentru aceste alimente sintetice.

Sunt de-a dreptul nesănătoși.

Încercați să respectați o dietă naturală ori de câte ori este posibil. Dacă nu poți să-l faci singur în mod rezonabil, nu-l mânca. Dacă nu știi ce conține, nu mănâncă.

1 doză it pierdere în greutate app slimming rapid max burn medellin

Aceasta înseamnă că eliminați din alimentație toate alimentele procesate, inclusiv cele de tip fast-food. Luați în considerare această oportunitate de a vă perfecționa abilitățile de gătit.

Aruncă toate mâncărurile nedorite. Biscuiți, tort, plăcintă, chipsuri, băuturi răcoritoare etc.

măsurați banda rezervoarele de slăbire mâncați pentru a trăi povestiri de succes în greutate

Dacă familia sau colegii de cameră au probleme cu asta, puneți totul într-un dulap și asigurați-vă că nu intrați înăuntru. Asigurați-vă că colegii dvs. Restaurantele sunt, de asemenea, printre vinovați. Mai ales acum că porțiile devin din ce în ce mai mari și din ce în ce mai grase.

Dacă doriți să socializați și să mâncați afară, optați pentru opțiuni mai sănătoase gândiți-vă la pește și legume și luați jumătate din el acasă.

Aplicație gratuită de pierdere în greutate

Mănâncă mai multe fructe și legume. Acum, că consumați mai puține calorii, dacă mâncați alimente greșite, probabil că vă va fi foame des. Dar fructele și legumele sunt bogate în calorii, sățioase, sărace în calorii și cu conținut scăzut de grăsimi. Cu o dietă colorată, aproape că veți uita că urmăriți caloriile.

Fructele și legumele nu sunt numai bune pentru talie și delicioaseci pot reduce și riscul de cancer și alte boli grave.

Are o bază de date cu peste 6 milioane de alimente, de exerciții și funcția HealthKit care, ca un jurnal personal, vă permite să urmăriți toate mesele și activitățile fizice. Puteți obține obiective personalizate, scrie rapoarte și puteți discuta cu comunitatea.

La fel ca niciun alt grup alimentar, acestea oferă organismului dvs. Ai nevoie de mai multe motive? Pentru o gustare de aproximativ de calorii, puteți alege un măr sau o banană medie, o ceașcă de fasole verde aburită, o ceașcă de afine sau struguri, morcovi, broccoli sau ardei grași cu două lingurițe de humus.

sprint 8 pentru pierderea în greutate pierde în greutate age 13

Dacă ți-e greu să gusti sănătos la serviciu sau în deplasare, gândește-te la câțiva pași înainte - pregătește-ți gustările din timp.

Optează pentru slab și cu conținut scăzut de grăsimi. Fructele și legumele ar trebui să constituie o mare parte din dieta dvs. De asemenea, aveți nevoie de alte surse de proteine, fibre, carbohidrați buni și grăsimi bune.

super slim capsula de slabit catena pierderea în greutate vcu

Adăugați cereale integrale, ovăz, carne slabă și produse lactate slabe în dieta dvs. Nu optați pentru carbohidrați sau lipide. Aceasta este o dietă care este garantată să se întoarcă. În schimb, alegeți să obțineți carbohidrați sănătoși din paste din cereale integrale, orez brun, quinoa și grăsimi sănătoase din nuci, avocado și ulei de măsline.

Corpul tău are nevoie de carbohidrați și grăsimi pentru a scoate energie din acesta - indiferent de reputația negativă care se agață de ele. Reglați metodele de gătit. Legumele prăjite nu mai sunt sănătoase dacă folosești mult unt sau ulei. Nu vă sabotați intențiile bune cu metode de gătit proaste. Acest lucru vă va face să vă întrebați de ce nu pierdeți în greutate.

Baza pentru pierderea în greutate cu succes

Treceți la abur, grătar și gătit. Evitați tehnicile care implică acoperirea alimentelor cu unt, aluat sau altă grăsime.

Aceste tehnici adaugă calorii suplimentare pe care corpul tău nici măcar nu le înregistrează. Senzația de sațietate este cauzată de mâncare, nu de ceea ce se află în jurul mâncării. Treceți la ulei de măsline extravirgin, semințe de in și ulei de nucă. Acestea constau în principal din grăsimi nesaturate cele bune și au același scop. Înlocuirea grăsimilor saturate cu grăsimi nesaturate poate ajuta la scăderea colesterolului, scăzând riscul bolilor cardiovasculare și al obezității.

Nu vă faceți felurile de mâncare mai sărate decât este necesar. Se știe că sarea înfundă vasele de sânge, crescând tensiunea arterială.

Există, de asemenea, alte riscuri drastice pentru sănătate. Dacă îți poți limita puțin aportul de sare, vei fi uimit de cât de puțină diferență poți gusta. Dacă are gust suficient de bun fără sare, nu-l adăugați. Asigurați-vă că aveți în permanență o sticlă de apă.

Pagina principala De ce planul dvs. Sigur, ai parte de exerciții fizice și știi că alimentația sănătoasă este un mare. Dar ai și tu destul de închis? Se pare că somnul este o parte importantă a aptitudinii, mai ales dacă încercați să slăbiți. Când te relaxezi și dormi, corpul tău scade nivelul de cortizol.

Veți bea apa doar pentru a face ceva și veți dezvolta încet, dar sigur un obicei foarte bun. Nu sări peste micul dejun! Micul dejun vă pornește corpul dimineața, stimulând metabolismul și pregătindu-vă să începeți ziua.