Macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs


Tipul corpului Endomorph: Tot ce trebuie să știți despre dietă, exerciții fizice și pierderea în greutate Conform teoriei somatotipului, toată lumea poate fi clasificată într-unul din cele trei tipuri principale de corp. Oameni cu tip de corp endomorf se caracterizează prin statură mai scurtă și niveluri mai ridicate de grăsime musculară și corporală decât celelalte două tipuri de corp.

În acest articol, vom răspunde la toate întrebările pe care le-ați putea avea despre tipul de corp endomorf.

Antrenamente pentru Endomorphs

Vom explora cele mai bune alimente și rutine de antrenament pentru endomorfi și veți afla cum să vă personalizați antrenamentul de fitness în funcție de tipul de corp endomorf pentru a obține cele mai bune rezultate. În acest articol vom răspunde la următoarele întrebări: Ce înseamnă tipul de corp Endomorph? Endomorful este unul dintre cele trei somatotipuri clasificate de psihologul William H.

În timp ce nu există doi oameni care au același corp, Sheldon a concluzionat că mulți oameni împărtășesc unele trăsături genetice comune care determină principalele aspecte ale fizicului lor.

Acestea includ cadrul osos și compoziția corpului.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs pierderea de grăsime pentru totdeauna

Pe baza constatărilor sale, Sheldon a concluzionat că toți oamenii pot fi grupați în trei categorii în funcție de tipurile lor de corp moștenite - endomorf, ectomorf și mezomorf. Care este definiția Endomorph? Conform definiției macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs Sheldon, endomorfii sunt predispuși la construirea mușchilor și a grăsimii și au un fizic mai moale și mai rotund decât celelalte două tipuri. Persoanele cu tip de corp endomorf au capete rotunde și umeri îngustați, cu picioare și brațe mai scurte.

De asemenea, au tendința de a avea abdomene rotunde, încheieturi și glezne subțiri și brațe, șolduri și coapse mai grele. Cei cu somatotip endomorf sunt mai susceptibili la creșterea în greutate decât celelalte două tipuri de corp și adesea le este greu să slăbească.

Endomorfii

Endomorph Women vs. Endomorph Men Principala diferență între endomorfi feminini și masculini este modul în care corpul lor stochează grăsimea. Endomorf sau nu, femeile au în mod natural un pierde greutatea cu jess mai mare de grăsime corporală decât bărbații.

Când se îngrașă, femelele endomorfe tind să o stocheze în jurul șoldurilor, feselor și coapselor.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs slabire la burta

Acest lucru le oferă forma de pară care a devenit sinonimă cu tipul de corp endomorf. Pe de altă parte, masculii endomorfi depozitează în mod obișnuit excesul de greutate în zona burticii.

Acest lucru se datorează unei diferențe majore în cadrul scheletului. Vedeți, corpurile bărbaților sunt echipate genetic pentru a susține mai multă masă musculară, motiv pentru care au un cadru mai mare. Între timp, femeile au șolduri mai late în mod natural pentru a permite extinderea bazinului în timpul sarcinii.

Dieta Endomorph: Ce ar trebui să mănânc ca Endomorph? Deoarece endomorfii au metabolismuri mai lente, dieta paleo este adesea citată ca fiind cea mai bună dietă endomorfă. Unele dintre alimentele pe care le veți mânca în timp ce vă aflați pe un dieta paleo include fructe, legume, carne, pește, nuci, semințe și ouă.

Grăsimile Trans, cele mai periculoase din alimente

În același timp, va trebui să evitați alimentele procesate, produsele lactate, leguminoasele și grăsimile trans. Desigur, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să tăiați toate carbohidrații din dietă. Dimpotrivă, eliminarea tuturor carbohidraților din dietă sau reducerea drastică a aportului acestora ar putea duce la complicații precum oboseală, crampe musculare, erupții cutanate, constipație, dureri de cap și diaree.

Cum să slăbești pentru dieta și exercițiile fizice Endomorphs; MyFitCulture

Pentru a evita aceste simptome nedorite, treceți la surse sănătoase de carbohidrați, cum ar fi fructele proaspete, legumele cu amidon și cerealele integrale. Ce ar trebui să mănânce un endomorf pentru a pierde în greutate?

Pentru a pierde cu greutate cu succes ca endomorf, ar trebui să vă ajustați aportul de macronutrienți.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs bb pierderea în greutate

Macronutrienții sunt cele trei grupe principale de alimente care oferă organismului energia necesară pentru a funcționa: proteine, carbohidrați și grăsimi. Dar, mai degrabă decât să faceți modificări bruste ale dietei, ar trebui să reduceți treptat aportul de carbohidrați.

Începeți prin a elimina din dietă toate carbohidrații nesănătoși, inclusiv zaharuri procesate, băuturi răcoritoare și produse din cereale rafinate, cum ar fi orezul alb, pastele albe și pâinea albă. Înlocuiți-le cu legume fără amidon, cum ar fi verdeață cu frunze și cereale integrale, cum ar fi orezul brun și orezul sălbatic. Cerealele integrale sunt deosebit de importante deoarece conțin o mulțime de fibre dietetice, care durează mai mult timp pentru a fi digerate, ceea ce vă face să vă simțiți plin pentru perioade mai lungi de timp.

În același timp, limitați consumul de patinaj pentru pierderi de grăsime trans și grăsimi saturate în favoarea grăsimilor mononesaturate sănătoase din uleiurile dietetice în special uleiul de măslineavocado și nuci.

Câte calorii ar trebui să mănânce un endomorf pentru a pierde în greutate?

Endomorph Women vs. Endomorph Men

Macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs de tipul de corp, cel mai bun mod de a slăbi este să vă asigurați că nu consumați mai multe calorii decât poate arde corpul.

În acest fel, creați un deficit caloric, care vă determină corpul să înceapă să ardă grăsimile pe care le-a depozitat pentru a produce energie. Dacă sunteți un endomorf care caută să slăbească, reducerea aportului zilnic de calorii cu de calorii ar trebui să facă truc.

Cum pierde rapid greutatea Endomorphs? Rata la care vei pierde în greutate depinde numai macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs metabolismul tău. Cu toate acestea, dacă doriți să accelerați pierderea în greutate, puteți încerca una dintre următoarele: Consumați legume cu conținut scăzut de calorii și bogate în fibre, cum ar fi broccoli, varză și spanac.

Mestecați încet și fiți mai atenți în timp ce mâncați pentru a vă oferi corpului mai mult timp pentru a sparge carbohidrații. Endomorfii câștigă ușor mușchiul? Datorită metabolismului lor mai lent, endomorfii tind să îngrășeze mai ușor decât celelalte două somatotipuri.

Dacă sunteți un endomorf care dorește să se înmulțească, puteți face acest lucru ajustându-vă aportul de calorii, modificându-vă dieta și adoptând o rutină sănătoasă de fitness. În funcție de greutate, metabolism și dietă, creșterea mușchilor poate dura ceva timp, dar ar trebui să începeți să vedeți rezultatele în primele câteva luni.

Căutați să vă strângeți și să vă tonificați mușchii fără să vă ridicați?

CEL MAI BUN SFAT PENTRU EXERCIȚII ȘI MÂNCARE PENTRU TIPUL TĂU DE CORP - AB EXERCIȚII -

Apoi, scopul este de a arde cât mai multe grăsimi corporale, în timp ce vă asigurați că greutatea pe care o câștigați este masa musculară slabă. Puteți obține acest lucru doar cu rutina de antrenament potrivită, adaptată tipului dvs.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs cele mai bune arzătoare de grăsime fără ephedra

Andomorph Workout: Care este cel mai bun antrenament pentru un Endomorph? Dacă doriți să slăbiți, antrenament la intervale de intensitate mare HIIT poate fi cea mai bună alegere dacă sunteți endomorf.

Conform unui studiu dinaceastă tehnică vă poate ajuta să ardeți atât grăsimea subcutanată, cât și cea viscerală mult mai eficient decât alte tehnici de exerciții fizice. Ca parte a HIIT, vă veți antrena la o intensitate foarte mare pentru o anumită perioadă de timp, doar pentru a o urmări cu o perioadă de antrenament de intensitate scăzută sau odihnă înainte de a repeta întregul proces.

De exemplu, veți sprinta la viteza maximă timp de 60 de secunde, apoi veți petrece următoarele patru minute de mers pe jos și apoi veți repeta rutina de încă trei până la cinci ori. Antrenamentul de forță este o altă parte importantă a rutinei dvs. Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile, astfel încât, exercitându-vă mușchii cel puțin trei zile pe săptămână, vă veți îmbunătăți metabolismul și vă veți antrena corpul să ardă calorii mai eficient.

Ce înseamnă tipul de corp Endomorph?

Pentru un efect maxim, ar trebui să lucrați toate cele patru grupe musculare majore. Pushup-urile, pull-up-urile, genuflexiunile, lunges-urile și stand-up-urile sunt câteva dintre exercițiile pe care le poți încorpora în rutina ta. Dacă scopul dvs. Antrenamentul gratuit cu greutatea este un alt tip important de antrenament endomorf.

Acest lucru se datorează faptului că vă stimulează metabolismul până la două zile după antrenament. Deci, dacă mergi la sală de trei sau patru ori pe săptămână, vei da metabolismului tău un impuls permanent.

Reguli similare se aplică pentru construirea mușchilor, indiferent dacă faceți volum sau tonifiați. Cu cât adăugați mai mult mușchi, cu cât metabolismul dvs. Acest lucru, de fapt, înseamnă că ați putea inversa tendința naturală a corpului de a îngrășa.

macrocomenzile de pierdere a grăsimilor pentru mesomorphs transformarea pierderii în greutate de două săptămâni

În ceea ce privește exercițiile concrete, ar trebui să adăugați la regimul de antrenament, începeți cu cele care implică mai multe grupuri musculare - genuflexiuni, deadlift-uri, apăsări aeriene și scufundări. În mod ideal, ar trebui să completați cinci repetări ale fiecărui exercițiu pentru maximum cinci seturi pe exercițiu. Dacă sunteți începător, începeți încet și apoi construiți treptat până la aproximativ 20 de seturi pe antrenament.

Peste orar, ar trebui să puteți efectua între 8 și 12 repetări până la eșec. Odată ce reușiți să faceți acest lucru, este timpul să treceți la grupele musculare individuale.

Mușchii mai puțin definiți De ce câștigă greutatea Endomorphs? Endomorfii au un metabolism lent care îi împiedică să ardă calorii la fel de ușor ca și alte tipuri de corp. Ce este un metabolism lent? Se măsoară prin viteza la care corpul tău arde calorii în repaus pentru a desfășura activitățile esențiale ale vieții, cum ar fi respirația.

Indiferent în ce etapă a regimului dvs. În acest fel, mușchii vor avea suficient timp să se refacă, în timp ce corpul tău continuă să ardă grăsimi datorită efectului de post-arsură.

Endomorfii au nevoie de mai mult cardio? La fel ca toate celelalte tipuri de corp, endomorfii au nevoie de cardio pentru a-și menține inima sănătoasă. Deoarece corpurile lor sunt predispuse în mod natural la depozitarea grăsimilor, vor avea nevoie de mai mult cardio pentru a obține o pierdere semnificativă de grăsime și pentru a asigura o creștere musculară optimă.

De ce câștigă greutatea Endomorphs?

Cât timp ar trebui să se antreneze un Endomorph? Pentru a-și forma corpul și a rămâne slabi, endomorfii ar trebui să opteze pentru un plan de antrenament cuprinzător. Pentru cele mai bune rezultate, ar trebui să alternați între cardio trei până la patru zile pe săptămână și HIIT, antrenament de forță sau antrenament gratuit pentru greutăți în alte zile.

Sesiunile de cardio ar trebui să dureze între 30 și 60 de minute, în timp ce exercițiile HIIT nu ar trebui să depășească 30 de minute la un moment dat. Un cuvânt de reținut Depinde de tine să-ți faci viața grozavă. Indiferent de obiectivele corpului tău, succesul tău depinde de tine.

Ce tip de corp ești?

Pe lângă alimentația sănătoasă și antrenamentul, atenția, meditația și somnul regulat sunt, de asemenea, componente importante ale unui stil de viață sănătos. Cu multă muncă și dăruire, îți poți atinge obiectivele de stil de viață de fitness. Care este regimul dvs. Alăturați-vă lui Ben Greenfield, renumit biohacker, în această kale ajută la arderea grăsimilor GRATUITĂ și descoperiți strategii puternice pentru a vă ridica rapid starea de sănătate, sănătatea și longevitatea - indiferent de vârsta dvs.

Înregistrați-vă astăzi și descoperiți Ben's Rapid Biohacks pentru sănătate îmbunătățită și longevitate! Dezvoltat de comunitate. Alimentat de distracție.