Numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate, Bare de pierdere de grăsime


Numărarea caloriilor și pierderea în greutate?

numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate

Principala controversă este că unii profesioniști în nutriție sunt reticenți la această metodologie nutrițională și susțin că numărarea caloriilor nu se traduce întotdeauna în controlul greutății pe termen lung. Mai rău încă, strategia te poate face să te simți lipsit și să ducă la o dietă dezordonată.

Ce sunt caloriile? Să începem cu elementele de bază ale numărării caloriilor, care sunt unități de energie care alimentează activitățile zilnice.

numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate

Da, asta arde calorii, cum ar fi să mănânci și să mergi la sală. Rata metabolică bazală MBR este numărul de calorii pe care corpul le arde pentru a rămâne în viață.

Pierderea în greutate este diferită pentru femei?

Acest număr este specific individului și este determinat de mai mulți factori, inclusiv înălțimea, greutatea și vârsta. Nu toate caloriile sunt la fel Astăzi nu se știe că calitatea caloriilor ingerate, precum și echilibrul și momentul macronutrienților afectează metabolismul, sațietatea și modul în care organismul folosește caloriile.

numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate

Organismul absoarbe mai multe calorii din alimentele procesate sau sparte în forma lor naturală. De exemplu, de calorii dintr-o prăjitură făcută numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate făină și zahăr rafinat nu afectează organismul în același mod ca de calorii din fulgi de ovăz copți cu migdale și afine. Legumele și verdele vă mențin sănătoși Pentru cei care duc o viață sănătoasă, plină de mișcare, mănâncă o dietă echilibrată și trebuie să slăbească într-o perioadă scurtă de timp, dieta CiCo poate funcționa.

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele. Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul tău are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele.

Însă consultați un dietetician înainte de a începe să vă asigurați că corpul dvs. Uită-te la farfuria ta și întreabă-te, am carbohidrați, proteine, grăsimi sănătoase și legume?

numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate

Părțile fiecăruia par rezonabile? Și legumele îți iau cea mai mare parte din farfurie?

Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate O tendință recentă în scăderea în greutate este de a număra macronutrienții. Acestea sunt substanțe nutritive de care organismul are nevoie în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume carbohidrați, grăsimi și proteine. Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul dumneavoastră are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele.

Dezvoltarea acestui tip de conștientizare a caloriilor vă poate ajuta să obțineți un echilibru bun de substanțe nutritive pentru a vă hrăni corpul, în timp ce vă aflați pe calea cea bună spre slăbit. Sunt ingerate ca gustări rafinate și băuturi cu zahăr?

numărarea macronutrienților pentru pierderea în greutate

Ideea este că aceste calorii sunt folosite pentru o dietă mai inteligentă și mai sănătoasă.