Pierde calculul în greutate


Pagina principala Calculul necesarului de calorii - Chiar trebuie să numeri pentru a pierde în greutate? Calculul necesarului de calorii - Calorii pe zi: Pentru unii, mâncarea este mai mult un exercițiu de matematică decât distracție.

Apa ajută la pierderea în greutate

Vi se pare util sau complet prost? Vă numărați nevoile de energie și caloriile arse? Caloriile au nevoie de calculul pierderii în greutate? Din diferite motive, calcularea caloriilor este o pierde calculul în greutate sensibil pentru multe persoane.

Ce este formula de pierdere în greutate?

Uneori devine chiar o bătălie intensă între cei care sunt pentru și cei care sunt împotriva. În prima tabără îi găsești pe cei care cred cu tărie că calcularea caloriilor este singurul lucru care contează în pierderea sau îngrășarea.

Chiar în față, în tranșee, sunt toți cei care cred că este inutil și că cel mai important este să mănânci sănătos sau să limitezi cantitatea pe care o mănânci. Unii nu știu ce să creadă De fapt, cred că există ceva adevăr în ambele tabere. Și respingerea oricăreia dintre opțiuni fără a vă gândi serios vă poate îngreuna pierderea în greutate. Voi încerca să vă explic de ce, astfel încât să puteți decide cu ușurință ce este mai bine pentru tine.

Trebuie să știi cum să slăbești și să ai o dietă echilibrată. Dar să începem de la început: Ce este o calorie? O unitate pentru măsurarea energiei Paradoxal, modul de măsurare a unei calorii este încă foarte dezbătut.

O modalitate ușoară de a pierde în greutate sfaturi comentarii Bare de căutare pentru a pierde în greutate Cum să citiți o scală de greutate Cu aplicația pentru calcularea caloriilor, puteți observa modificări ale propriei greutăți în timp. Persoanele care își monitorizează cu atenție greutatea nu se pot descurca fără o aplicație.

Din punct de vedere științific și pentru a o spune simplu, o calorie este cantitatea de energie necesară pentru a crește temperatura de 1 gram de apă cu 1 ° C. În franceza ușoară, să spunem că o calorie corespunde cantității de energie pe care corpul o primește din alimente și băuturi. Corpul tău folosește această energie pentru a-ți opera creierul și diferitele organe. De asemenea, aveți nevoie de el pentru a avea combustibilul de care aveți nevoie pentru activitățile dvs.

Seamănă puțin cu benzina din mașină. Cauza principală a creșterii sau pierderii în greutate Caloriile sunt, prin urmare, esențiale pentru viață, dar, după cum știți, un aport mare mare de calorii vă face să câștigați masa corporală.

cum îndepărtăm grăsimea

De ce atunci? Din cauza uneia dintre legile termodinamicii sau a principiului conservării energieia cărei substanță este aceasta: Energia totală a unui sistem izolat rămâne constantă. Evenimentele care au loc acolo au ca rezultat doar transformarea unor forme de energie în alte forme de energie.

Energia poate fi transmisă numai de la un sistem la altul. Nu creăm energie, o transformăm. Poate că știința nu este ceașca ta de ceai.

Calculul necesarului de calorii - Chiar trebuie să numeri pentru a pierde în greutate ?

Dar, în orice caz, datorită acestui principiu vă este greu să pierdeți kilograme în plus. Și asta doare! Știință sau nu știință. Deci, întrucât energia pierde calculul în greutate prin consumul de alimente și băuturi nu se poate evapora în aer, dacă consumi mai multe calorii pe zi decât arzi, te vei ingrasa.

Dacă consumi mai puțin, vei slăbi. Nu toate caloriile sunt create egale Odată ce ați înțeles regula termodinamicii, ați putea crede că este nevoie doar ca o persoană să consume exact același număr de calorii ca altul și să facă aceeași cantitate de exercițiu pentru a obține pierde calculul în greutate rezultate.

Dar multe studii au arătat că nu este așa. Pe baza ipotezei că 7. Există doar unul dintre cei 16 care s-au îngrășat cu 8 kg. Creșterea medie în greutate a fost de aproximativ 5 kg, în timp ce unul dintre cobai a câștigat doar 1,5 kg. Este adevărat că, dacă consumi mai mult decât necesarul tău zilnic de dieta dukan prima faza, te vei ingrasa.

Cu toate acestea, este foarte complicat să calculezi exact câte calorii arde corpul tău. Mai întâi, trebuie să-ți iei rata metabolică bazală MBnumărul de calorii pe care le consumă corpul tău chiar dacă stai în pat fără să te miști.

Navigare principală

Acesta corespunde cheltuielilor minime de energie zilnice care permit corpului să supraviețuiască. Chiar și în repaus, corpul consumă un anumit număr de calorii pe zi pentru a-și menține funcțiile active inimă, creier, respirație, digestie, menținerea temperaturii corpului.

pierzi greutatea când bolnavul tău

Metabolismul bazal variază foarte mult de la persoană la persoană. Variază chiar la aceeași persoană în funcție de vârstă, nivelurile actuale de grăsime, obiceiurile alimentare anterioare, nivelul de activitate, hormoni, starea actuală de sănătate etc. Pe scurt, este aproape imposibil de calculat.

În cel mai bun caz, puteți face un calcul foarte dur al necesității calorice zilnice De asemenea, fără o idee clară despre câte calorii arde corpul tău, devine extrem de greu de știut câte calorii să mănânci sau să bei pentru a slăbi sau a te îngrasa.

Mai ales că metabolismul tău bazal nu este singura variabilă de care să ții cont. Mulți alți factori fac calcularea necesității de calorii și mai complexă. O să vă povestesc acum. Factori care vă afectează pierderea în greutate Nu vă loviți de reprezentantul oficiului poștal, deoarece acest factor nu are nimic de-a face cu el it Dacă nu alergați după el, ceea ce vă poate face cu siguranță mai subțire.

Uită-te la această piramidă în schimb: Scopul acestui ajutor vizual este de a vă ajuta să înțelegeți ordinea de prioritate pentru dieta dumneavoastră. Cel mai important element este în partea de jos 1în timp ce cel mai puțin important este în partea de sus 5. Așa că înțelegeți imediat de ce suplimentele alimentare care ar trebui să vă facă să slăbiți prin minune nu funcționează sau foarte puțin.

Nu mai cumpărați, nu vă vor face să slăbiți, cel puțin nu singuri. Adesea, oamenii tind să creadă că doar unul dintre elementele acestei piramide este esențial pentru a pierde în greutate sau pentru a se pierde calculul în greutate.

Acesta este motivul pierde calculul în greutate care mulți se concentrează pe numărul de calorii sau, de exemplu, pe suplimentele alimentare.

dieta de slabire cu lamaie

Alții jură de importanța de a face 5 până la 6 mese sau de momentul acelor mese. Realitatea este că trebuie să te uiți la acești factori ca set pentru a song de ardere a grăsimilor rezultatele dorite. Acum, să ne luăm timp pentru a explica fiecare dintre ele în detaliu, începând cu cele mai importante: 1.

De ce să bei apă în timp ce slăbești Lichidul este una dintre componentele importante ale proceselor biochimice de procesare a grăsimilor din organism.

Care este calculul corect al necesităților calorice pentru pierderea în greutate? Aceasta este o ecuație importantă! Cantitatea de calorii consumate determină dacă este posibil să slăbești sau să te îngrași. După cum ați înțeles deja, dacă mâncați mai multe pierde calculul în greutate decât ardeți, veți depozita grăsimi.

Ce am mâncat azi - 1200 de calorii

Si invers. Și asta, indiferent de calitatea caloriilor absorbite.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi.

Da, știu, poate șoca puriștii, dar este un adevăr de bază. Să venim, totuși, la alți factori care merită luați în considerare. Tipul și calitatea caloriilor consumate Aici, vorbim despre macronutrienții pe care îi înghițim, adică proteine, carbohidrați și grăsimi. Pentru a mânca sănătos, este important să asigurați distribuția acestora macronutrienți.

Trebuie să știți că fiecare dintre ele nu oferă aceeași cantitate de calorii și chiar că fiecare calorie nu are același efect asupra corpului dumneavoastră. Pe scurt, deocamdată, să spunem că fiecare tip de macronutrienți determină organismul să răspundă diferit. De exemplu, carbohidrații determină rapid corpul să depoziteze grăsimi sub efectul insulinei. Vitamine și minerale fără a uita de apă Desigur, dacă doriți să mâncați sănătos, trebuie să luați în considerare micronutrienții, nu doar caloriile.

Când vorbim despre alimente de bună calitate, ne referim adesea la alimente bogate în micronutrienți precum cereale integrale, legume, fructe, carne, pește, ouă etc. Într-adevăr, aceste alimente sunt pline de vitamine și minerale importante pentru buna funcționare a corpului dumneavoastră.

În schimb, mâncarea nedorită complet procesată, cum ar fi chipsuri, pizza, înghețate, burgeri de tip fast-food și altele asemenea, este complet epuizată din micronutrienții săi.

face tuck tummy îndepărtați grăsimea

În piramida alimentară, am asociat apa cu vitaminele și mineralele. Știu că acest lucru nu are legătură directă cu caloriile. Dar bea suficientă apă este extrem de important, inclusiv în scopul de a pierde grăsime. Și pentru asimilarea proteinelor. De asemenea, obișnuiește să bei suficient. Acest sfat este deosebit de important pentru femei, deoarece acestea tind să nu bea suficient.

Formula de pierdere în greutate

Îți voi oferi o regulă de bază ciudată, dar importantă: obiectivul tău ar trebui să fie să trimiți urină limpede de cel puțin 5 ori pe zi. Dacă nu, beți mai mult. Durata și frecvența meselor La fel ca mine, s-ar putea să citiți multe articole despre nutriția sportivă care subliniază importanța momentului și a frecvenței meselor. Putem citi, de exemplu, acest tip de sfaturi: Nu mâncați niciodată carbohidrați noaptea Mănâncă 6 mese mici pe zi Mâncați cea mai mare masă imediat după antrenament M-aș putea înșela, dar mi se pare că importanța acordată multiplicării numărului de mese este supraevaluată.