Sprint cel mai bun pentru arderea grăsimilor. 10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul


Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi. Mai mult, alergatul arde doar 10 calorii pe minut, dar sunt exercitii care ard mai multe. Astazi vorbim despre 10 exercitii mai eficiente decat alergatul, care sa te ajute sa arzi grasimile si sa te mentina in forma. Se executa o flotare, iar din flotare se ridica genunchii la piept, apoi se executa o genoflexiune cu saritura. Se repeta 10 burpees pe minut, care ajuta la arderea a 14 calorii.

Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

momele care alăptează pierde în greutate mai repede pierderea în greutate bsn

Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort.

medicament slabit diabet diete cu orez

Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging. De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

pierderea în greutate meds rx bere și pierdere în greutate